Statement AGCC?

• martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Klopt het dat er nog steeds geen officieel statement is over de hoorzitting van FTP of de AGCC?

Lekker transparant dan FTP en die AGCC comissie, je gaat me niet vertellen dat het 2 dagen duurt om een statement te maken.

Echt schandalig hoe FTP en de AGCC de spelers behandelen.

Je gaat bijna denken dat er ook oud pokerspelers in de directie van de AGCC zitten!!
  • 11 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Klopt, er is nog steeds geen officieel bericht. Ik vind het zelf ook wel lang duren inmiddels aangezien iedereen toch echt uitkijkt naar meer nieuws.

Misschien dat het nog te maken heeft met de Franse investeerders en dat de AGCC eerst nog met hen dingen wil bespreken?
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Geloof daar zelf vrij weining van, denk alleen maar een tacktiek van FTP om ons aan het lijntje te houden.

De laatste 2% vertrouwen die ik nog in FTP had hebben ze deze week ook mooi verprutst.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Denk alleen maar een tacktiek van FTP om ons aan het lijntje te houden.
      Zie niet in hoe FTP daar voordeel aan heeft. Daardoor gaat de site niet sneller online, worden de boetes niet hoger of lager, of krijgen we niet meer of minder geld terug.

Let wel: Ikzelf vind de situatie net zo frustrerend en iedereen wil gewoon weten wat er nu gaat gebeuren.
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Denk alleen maar een tacktiek van FTP om ons aan het lijntje te houden.
      Zie niet in hoe FTP daar voordeel aan heeft. Daardoor gaat de site niet sneller online, worden de boetes niet hoger of lager, of krijgen we niet meer of minder geld terug.

Let wel: Ikzelf vind de situatie net zo frustrerend en iedereen wil gewoon weten wat er nu gaat gebeuren.
      Als ze schermen met interesse uit Frankrijk hebben ze miss een mogelijkheid om toch uitstel van de AGCC te krijgen, ik denk namelijk dat ze anders keihard hun licentie kwijt zijn en kunnen opdoeken.

De AGCC kan dit managent eigenlijk nooit meer de licentie teruggeven als het waar is van het rommelen met de spelers tegoeden.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Als ze schermen met interesse uit Frankrijk hebben ze miss een mogelijkheid om toch uitstel van de AGCC te krijgen, ik denk namelijk dat ze anders keihard hun licentie kwijt zijn en kunnen opdoeken.
      Maar dat zou dan toch alleen maar goed zijn?
      Als ze tot maandag niets zouden zeggen en daardoor terug online kunnen en de spelers kunnen uitbetalen, dan heb ik liever dat ze niets zeggen tot maandag. - let wel, dit is een theoretische uitspraak :s_biggrin:

"Aan het lijntje houden" klinkt voor mij als "misbruik maken van ons, terwijl ze daar zelf veel voordeel uit halen". Als ze ons in de tussentijd zouden laten raken en depositten zou ik je helemaal gelijk geven.
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Ben het wel met je eens, en hoop ook op een goede afloop.
      maar aangzien ze al maanden wisten dat er problemen waren en ons toch lieten depositen vertrouw ik ze totaal niet meer.

Ik ben 1 van de spelers die een maand voor black friday heeft gestort op FTP, dus toen waren ze al op de hoogte van het missen van liquide middelen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ja, dat ben ik uiteraard met je eens en dat is gewoon tsja.... no good en annoying voor iedereen, zeker wanneer je net nog een storting maakt daar (of een grote roll hebt)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik ben 1 van de spelers die een maand voor black friday heeft gestort op FTP, dus toen waren ze al op de hoogte van het missen van liquide middelen.
      Denk dat ze dit voor black friday ook wel wisten maar dachten dat het wel goed zou gaan :rage: ......
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Geloof daar zelf vrij weining van, denk alleen maar een tacktiek van FTP om ons aan het lijntje te houden.

Zo'n comment doet mij echt denken aan nieuwsblad.be comments..
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Lekker transparant dan FTP en die AGCC comissie, je gaat me niet vertellen dat het 2 dagen duurt om een statement te maken.

Het schijnt ook dat de zitting nog steeds bezig is. En die zou zelfs maandag verder kunnen gaan.
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      tnx voor je antwoord, maakt het iets overzichtelijker.