Uitbetalen Neteller?

• 11 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      eigenlijk ben je best af een internetaankoop ofzo te doen met die net+ card:)
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Inderdaad als je een casual speler bent die niet echt veel gaat uitcashen maar slechts sporadisch eens een beetje dan kan je beter met een NET+ card online aankopen doen. Ikzelf kocht sowieso al bijna al mijn elektronica enzo online via Amazon (wegens vaak tot 1/3 goedkoper) dus daarvoor is het zeker handig.

Als je regelmatig wilt uitcashen kan je beter gewoon met je NET+ card geld uit de muur halen maar hou er wel rekening mee dat je $6/€4 moet laten valen per verrichting. Als je dus cash afhaalt zorg er dan voor dat je ineens €500 afhaalt ofzo. Dan moet je maar een klein 1% afgeven, als je €100 gaat afhalen is dat plots 4%.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      stort het van netteller op unibet (als je daar een account hebt. zoniet, even aanmaken) via unibet kan je namelijk gratis uit laten betalen op je bank rekening! :)

via neteller ben je voor een overschrijving naar je bank iets van 7,50 eu kwijt, wat zonde is op die 70 eu die je wilt overschrijven..

groetjes!
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      stort het van netteller op unibet (als je daar een account hebt. zoniet, even aanmaken) via unibet kan je namelijk gratis uit laten betalen op je bank rekening! :)

via neteller ben je voor een overschrijving naar je bank iets van 7,50 eu kwijt, wat zonde is op die 70 eu die je wilt overschrijven..

groetjes!
      Met zo'n constructies moet je wel opletten want het is zo dat de meeste poker sites wel fees gaan aanrekenen als ze zien dat je hun site gewoon als transfer hub gebruikt. Als je op een site geld zet en dat geld terug afhaalt verwachten ze wel dat je er eerst mee speelt...
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Waarom dan geen Moneybookers, fee's zijn significant lager?
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Is er geen monthly fee voor de mastercard van Moneybookers want als ik me het goed kan herinneren was dat 1 van de redenen dat ik Neteller en geen Moneybookers/Skrill gebruik...

Hoewel er mij wel iets van voor staat dat dit in de tussentijd veranderd is.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mstlc
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Is er geen monthly fee voor de mastercard van Moneybookers want als ik me het goed kan herinneren was dat 1 van de redenen dat ik Neteller en geen Moneybookers/Skrill gebruik...

Hoewel er mij wel iets van voor staat dat dit in de tussentijd veranderd is.
      Betaal 1 keer per jaar 10 dollar of euro.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Kreeg laatst een mailtje van Moneybookers met daarin reclame voor zo'n PrePaid Mastercard. In deze mail staan de volgende tarieven:

• Online winkelen: GRATIS
      • Betalen in de winkel: GRATIS
      • Betalen in restaurants: GRATIS
      • Betalen in het buitenland: GRATIS
      • Geld pinnen in binnen- en buitenland: 1,80 €
      • Jaarlijkse kaartbijdrage: 10 €
      • FX-percentage: 1,99%
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Kreeg laatst een mailtje van Moneybookers met daarin reclame voor zo'n PrePaid Mastercard. In deze mail staan de volgende tarieven:

• Online winkelen: GRATIS
      • Betalen in de winkel: GRATIS
      • Betalen in restaurants: GRATIS
      • Betalen in het buitenland: GRATIS
      • Geld pinnen in binnen- en buitenland: 1,80 €
      • Jaarlijkse kaartbijdrage: 10 €
      • FX-percentage: 1,99%
      Komt min of meer overeen dan... Als je jaarlijks 5 keer of meer geld uit de muur haalt is Moneybookers dus goedkoper.
    • duvel666
      duvel666
      Bronze
      who the fuck cares about a few $$ ???

damn jongens, we hebben een lucratieve hobby/bezigheid ...
      wie zit er dan in over 2 of 3 extra $ transactiekosten ...

jeezes...
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door duvel666
      who the fuck cares about a few $$ ???

damn jongens, we hebben een lucratieve hobby/bezigheid ...
      wie zit er dan in over 2 of 3 extra $ transactiekosten ...

jeezes...
      geld is geld. elke big blind is er 1