NL10 BSS Hoe speel je hier?

• brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      iPoker
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG brokkeman ($10)
      UTG+1 richyweb666 ($9.55)
      UTG+2 watertorture ($2.95)
      MP1 ubijca24 ($3.77)
      MP2 DeNN82 ($17.01)
      MP3 ligozhang1984 ($10)
      CO deniktp ($10)
      BTN daveyation ($7)
      SB Moronz11 ($15.27)
      BB Gyikostar ($9.50)

Pre-Flop: ($0.15, 10 players) brokkeman is UTG 10:heart: 9:heart:
      brokkeman calls $0.10, richyweb666 raises to $0.30, 1 fold, ubijca24 calls $0.30, 5 folds, Gyikostar calls $0.20, brokkeman calls $0.20

Flop: A:heart: A:club: 8:spade: ($1.25, 4 players)
      Gyikostar checks, brokkeman checks, richyweb666 checks, ubijca24 checks

Turn: 7:heart: ($1.25, 4 players)
      Gyikostar bets $0.40, brokkeman calls $0.40, 1 fold, ubijca24 raises to $1.42, Gyikostar calls $1.02, brokkeman calls $1.02

River: J:heart: ($5.51, 3 players)
      Gyikostar checks, brokkeman bets $2.75, ubijca24 calls $2.05, Gyikostar goes all-in $7.78, brokkeman calls $5.03

Final Pot: $23.12
      ubijca24 shows
      7:club: 7:spade:
      Gyikostar shows
      A:diamond: J:spade:

Gyikostar wins $21.58 (net +$12.08)
  • 6 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Preflop: inlimpen in UTG met zo'n hand?????? Is niet als bash bedoeld, maar is denk ik al bijna voldoende om te zeggen: lees de basisartikelen nog eens goed door.

Ten eerste zit je in veel te vroege positie om met zo'n hand te limpen (laat staan de limp/callen), ten tweede als je een hand al wilt spelen, limp dan NOOIT, maar raise...

As played: flop check/fold, turn kun je op zo'n lage bet nog wel callen (je krijgt odds, zeker als er nog meer callen), river nooit zelf uitbetten. Er is zo veel dat je verslaat dat ik daar hooguit check/call zou spelen. Bet/broke is erg overplayed. Je hebt niet de nutflush en het board is paired. Zeker met 4 man in de hand is de kans gewoon te groot dat je verslagen bent.
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hej Orodin,
      Je mag bashen hoor, kan er tegen. Op NL2 gaat dit allemaal vlotjes maar mijn spel is niet klaar voor NL10, dat is duidelijk. Wegens te weinig traffic op de tussen limieten dacht ik aan een overstap naar NL10 maar dat lijkt me niet echt een goed idee.
      Ik vraag me wel af wat hier pre flop de beste play is? Open raise of gewoonweg folden?
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door brokkeman
      Hej Orodin,
      Je mag bashen hoor, kan er tegen. Op NL2 gaat dit allemaal vlotjes maar mijn spel is niet klaar voor NL10, dat is duidelijk. Wegens te weinig traffic op de tussen limieten dacht ik aan een overstap naar NL10 maar dat lijkt me niet echt een goed idee.
      Ik vraag me wel af wat hier pre flop de beste play is? Open raise of gewoonweg folden?
      In UTG fold ik deze hand PF
      Vanaf MP2 open raise ik deze hand.
      In het geval dat er al een paar limpers voor me zitten, dan wil ik zo'n hand nog wel eens meelimpen, omdat het een speculatieve hand is, waarbij je implied odds stijgen in een multiway pot.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Inderdaad, in UTG gewoon folden.

:)
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Bedankt voor de reply's.
      Toch blij dat ik deze hand heb gepost, ook al kom ik nu over als een enorme :f_grin:
      Mss ben ik dat wel gewoon en is het tijd om mijn spel eens onder de loep te nemen om ervoor te zorgen dat het in de toekomst beter gaat.
      Ik zal er aan werken! :D

greets
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Nooit bang zijn om over te komen als een vis of wat dan ook. Iedereen is zo begonnen en fouten maak je zodat je ervan kan leren. :)

Verder is dit gewoon een fold pre-flop en dan zal je nooit meer in deze spot terecht komen. Zo makkelijk is 't soms. :P