Interview Tom "Durrrr" Dwan over FTP en Black Friday

• 4 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Moet zeggen dat die Dwan wel als enige opstaat en nog iets voor de spelers wil doen.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Hij slaapt in ieder geval slecht... ik heb hem op Fox gezien en hij had wallen zowat tot aan zijn ballen
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Moet zeggen dat die Dwan wel als enige opstaat en nog iets voor de spelers wil doen.
      vind dit wel wat dubbel hoor
      Stel nu dat jij voor een bedrijf werkt , waar je een contract hebt .
      Bedrijf gaat overkop , en blijkt dat dit is door mismanagment en ze hun lonen te hoog legden .
      Ben jij nogsteeds voor geen cm verantwoordlijk imo , gezien jij hier geen enkel aandeel in hebt , enkel inging op een offer dat je werd gedaan .
      Als daardoor andere mensen gedupeerd zijn ga je toch ook je spaargeld niet aanspreken om die mensen te vergoeden ?
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      vind dit wel wat dubbel hoor
      Stel nu dat jij voor een bedrijf werkt , waar je een contract hebt .
      Bedrijf gaat overkop , en blijkt dat dit is door mismanagment en ze hun lonen te hoog legden .
      Ben jij nogsteeds voor geen cm verantwoordlijk imo , gezien jij hier geen enkel aandeel in hebt , enkel inging op een offer dat je werd gedaan .
      Als daardoor andere mensen gedupeerd zijn ga je toch ook je spaargeld niet aanspreken om die mensen te vergoeden ?
      En waar is de rest? Waar is Harman? Waar is Antonius? Waar is Ivey?

Ze legden hun lonen niet te hoog. Tom Dwan was alles waard wat ze ervoor betaald hebben, ze hebben ez profits gemaakt over zijn rug en nu mag hij ook nog voor de schulden opdraaien. Zo kan iedereen wel ondernemer worden, jij alle winst innen en vervolgens de werknemers voor de schulden op laten draaien.

Als het waar is wat er in de civiele aanklacht staat dan zijn de verantwoordelijken die daadwerkelijk ons geld hebben Ferguson, Lederer, Bitar en die knakker die de software ontworpen heeft (eerlijk gezegd betwijfel ik of hij daadwerkelijk verantwoordelijk was, maar goed daar komen we wel achter). Waarom zouden werknemers hiervoor moeten opdraaien? Omdat ze rijk zijn? Ivey is massa's rijker dan Dwan, en die heeft verdomme ook nog ik weet niet hoeveel over de balk gesmeten met achterlijk gokken. Maar die held horen we nu niet meer sinds zijn aanklacht waarbij hij eventjes liet weten dat hij niks met deze bom te maken heeft.

Persoonlijk hoef ik mijn $1500 niet eens terug van Dwan. Ik wil de debielen die hier verantwoordelijk voor zijn zien branden, als ik m'n geld van ze terug krijg is dat een pré.