re-tracken en rakeback

• bobvk
      bobvk
      Bronze
      Ja hoor daar is hij weer. Waarschijnlijk de zoveelste vraag over retracken en rakeback.

1. Ik heb altijd bij Ft gespeeld, kan nu niet meer (voorlopig). En nu wil ik graag getracked worden met mijn pokerstars account. Heb mijn username al maanden geleden ingevuld bij Pokerstrategy maar heb nog geen een strategy point kunnen ontvangen. Kan iemand even kijken of mijn account daar compatible voor is?

2. Ik speel nu sind een maand fanatiek op stars en heb met de actie van afgelopen maand de goldstar status bereikt. Echter heb ik nog geen cent aan rakeback ontvangen. Hoe werkt dit bij stars en per welke periode wordt rakeback uitgekeerd?

Bob
  • 10 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ze geven geen rakeback maar fpp en vpp.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      1) nee

2) bij Stars krijg je geen directe rakeback, daarentegen kun je met je FPP die je verdiend bedragen kopen en stellars kopen in de vipstore (zie onder cashier)

Heb dit ooit eens nagerekend en dit komt (of moet ik zeggen kwam) aardig overeen met rakeback op bijvoorbeeld FTP
    • bobvk
      bobvk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      1) nee

2) bij Stars krijg je geen directe rakeback, daarentegen kun je met je FPP die je verdiend bedragen kopen en stellars kopen in de vipstore (zie onder cashier)

Heb dit ooit eens nagerekend en dit komt (of moet ik zeggen kwam) aardig overeen met rakeback op bijvoorbeeld FTP
      Oke bedankt iniedergeval. Kortom ik ben dus facked eigenlijk aangezien ik nu niet tracked kan spelen op een degelijke site(partypoker ligt mij niet zo)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ligt er aan wat je speelt als je "gewoon" NLH cashgames / 9 mans SNG speelt kun je op iedere site wel aardig spelen. Speel je een andere variant dan kan dit idd wat lastiger zijn.
    • bobvk
      bobvk
      Bronze
      Ligt er aan wat je speelt als je "gewoon" NLH cashgames / 9 mans SNG speelt kun je op iedere site wel aardig spelen. Speel je een andere variant dan kan dit idd wat lastiger zijn.
      Op welke room dan, titan poker is zogoed als leeg overdag. Stars is geen optie :facepalm: X( william hill heb ik ook een keer geprobeerd. Please tell me
    • bobvk
      bobvk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobvk
      Op welke room dan, titan poker is zogoed als leeg overdag. Stars is geen optie :facepalm: X( william hill heb ik ook een keer geprobeerd. Please tell me
      Ik Speel sss op nl2-4
    • bobvk
      bobvk
      Bronze
      Ik Speel sss op nl2-4
      any1?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Wanneer je op NL2-4 speelt, dan zou ik eens een kijkje nemen bij 888poker of een van de rooms van het Ongame netwerk, EuroPoker bijvoorbeeld.

Bij 888poker kun je zelfs ook starten met een startkapitaal van $8 gratis. Sinds de laatste updates wordt de software daar ook steeds beter. Meer informatie over het $8 startkapitaal vind je hier:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Op welke room dan, titan poker is zogoed als leeg overdag.

Had je trouwens recentelijk nog op Titan gekeken? Het traffic is redelijk omhoog gegaan op iPoker. Net even ingelogd en er waren bijna 30 volle Full Ring tafels voor NL2-NL4.
    • bobvk
      bobvk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Op welke room dan, titan poker is zogoed als leeg overdag.

Had je trouwens recentelijk nog op Titan gekeken? Het traffic is redelijk omhoog gegaan op iPoker. Net even ingelogd en er waren bijna 30 volle Full Ring tafels voor NL2-NL4.
      Bedankt, ik ben nu bezig met het verkrijgen van de gratis 8$ startkapitaal op 888 poker.
      Ga even deze room proberen. Overigens is titan poker gewoon niet mijn site, hij draait bij mij ook erg traag.