nl25 ak

• koen181
      koen181
      Bronze
      I]Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:[/I]

Hand afspelen

€0.1/€0.25 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      25.00
      25.00
      25.00
      12.58
      28.79
      21.64
      24.90

Preflop: Hero is MP1 with A, K.
      Hero raises to €0.87, 2 folds, CO calls €0.87, BU raises to €3.00, 2 folds, Hero raises to €7.75, CO folds, BU raises to €24.90, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: €8.97.

Is dit een goede fold of moest ik deze eigenlijk wel callen door pot odds? hoe had ik deze hand beter kunnen spelen? Het is een speler die over een kleine sample 15% 3bette en 20% had gesqeeusd. (was maar van 5 mogelijkheden)
  • 3 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Zodra je besluit te 4betten kan je eigenlijk niet meer folden.

De vraag is dan ook of je moet 4betten: zelf doe ik het wel. Dus 4bet/call :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh

Dit. Helemaal vanaf de BU zal villain wel wat meer plays maken, zijn stats zijn (over een klein sample) ook niet zo heel nitty ofzo. Je foldequity is daarom erg groot wanneer je besluit te 4-betten, maar dan kan je daarna nooit meer folden. Hij zal AK/QQ namelijk ook zo spelen en dan ben je commited.

Dus fold na zijn squeeze of 4-bet/broke, 4-bet/fold met AK kan echt niet, zeker niet in een SH-game waar sowieso makkelijker afgestacked wordt. :P
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh

Dit. Helemaal vanaf de BU zal villain wel wat meer plays maken, zijn stats zijn (over een klein sample) ook niet zo heel nitty ofzo. Je foldequity is daarom erg groot wanneer je besluit te 4-betten, maar dan kan je daarna nooit meer folden. Hij zal AK/QQ namelijk ook zo spelen en dan ben je commited.

Dus fold na zijn squeeze of 4-bet/broke, 4-bet/fold met AK kan echt niet, zeker niet in een SH-game waar sowieso makkelijker afgestacked wordt. :P
      dit inderdaad.

ik raad aan dat je http://nl.pokerstrategy.com/software/6/ download voor je equityberekeningen preflop, en postflop op bepaalde boards ;) dan zal je zien dat je ~40% hebt om een shove te callen