NL2 - 8Ts vs UTG TAG

• 10056971
      10056971
      Bronze
      IPoker Network $2.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1456556
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $1.97
      UTG: $4.00
      CO: $2.07
      Hero (BTN): $2.16
      SB: $2.00

Pre Flop: ($0.03) Hero is BTN with T :club: 8 :club:
      UTG raises to $0.06, 1 fold, Hero calls $0.06, 2 folds

Flop: ($0.15) Q :spade: J :club: J :heart: (2 players)
      UTG bets $0.14, Hero raises to $0.40, UTG calls $0.26

Turn: ($0.95) 3 :club: (2 players)
      UTG checks, Hero checks

River: ($0.95) T :heart: (2 players)
      UTG bets $0.54, Hero folds

Stats van Villain: 18/16/6.1/835

Villain is een TAG en raised van UTG, ik had al even geen flop meer gezien dus had zin om een flopje te kijken.

De flop komt een redelijk droog board en aangezien ik een gutshot en een backdoor heb vond ik het wel een goede spot om te reraisen. Nu krijg ik er op de Turn een flushdraw bij. Nu is mijn vraag, is het slim dit zo te reraisen? En verder nu krijg ik er een flushdraw bij, is dit een goede kaart om op door te bluffen?

As played is de riverfold wel goed toch? Aangezien villain veel Qx in z'n range heeft of misschien wel AK? Jx zou ie gewoon doorbarrelen op de turn of niet?
  • 3 antwoorden
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Wat waren zijn CB-stats?

Pre vind ik de call al te loose, zeker tegen TAG. UTG gaat ie zeker een vrij goede hand hebben. AJs+, AQ+, 88 of 99+. Te veel handen zouden je beaten, dus waarom een reraise, je hebt ook bijna geen equity, enkel een bluf kan je redden, maar die wordt dus gecalld.

Fold op river is ook ok volgens mij, want AK is aangekomen dan.

Vind dat je niet in de hand had moeten zitten.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

De Flop is wel droog ja en wellicht krijg je wel folds van lagere PPs maar ik denk dat ik hier vaak liever flat omdat Qx hier bijv. niet gaat raisen noch Jx.

As played denk ik dat zijn calling range te sterk is om de turn te betten dus check ik terug voor een freebie.

Daaorm denk ik dat op de River de villain niet light bluffed en je dus gewoon moet folden

Mvg,
      Gerv
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      Ik zou hier gwn flop cbet callen, pp's gaan bijna altijd c/f op de turn. daarnaast kan je altijd nog een second barrel callen op de turn met improved odds, met de gedachte om zo een J te representen. denk dat veel regs op de river indien je flush of straat niet aankomt hier nog wel zullen folden met Qx handen, als er naar je toe gecheckt wordt en je shovet (ongeveer potsized). de 2 barrels callen op flop en turn komen je even duur uit als een c/r op de flop. een 3de barrel van villain is dan wel een fold als je geen backdoor flush of straat maakt.

verbeter me als ik verkeerd ben