startkapitaal afgewezen ?!?!

• labussa1
      labussa1
      Bronze
      ik heb zojuist de quiz eghaald alle geegvens netjes toegestuurd en uit t niets wordt ik afgekeurd?! er kan zogenaamd niet over gevraagd worden wat de reden is en ook alsde fout bij jullie ligt heb ik pech ?!?! voor het eerst in me leven doe ik zoiets en wordt meteen als fraudeur aangezien en krijg ook geen antwoorden waarom het afgekeurd is !! wat is de reden hiervan hoe kan ik een website voor fraude aangeven zoals jullie?! want volgens mij zijn jullie diegene die frauderen en niet ik!!!
  • 33 antwoorden
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door labussa1
      ik heb zojuist de quiz eghaald alle geegvens netjes toegestuurd en uit t niets wordt ik afgekeurd?! er kan zogenaamd niet over gevraagd worden wat de reden is en ook alsde fout bij jullie ligt heb ik pech ?!?! voor het eerst in me leven doe ik zoiets en wordt meteen als fraudeur aangezien en krijg ook geen antwoorden waarom het afgekeurd is !! wat is de reden hiervan hoe kan ik een website voor fraude aangeven zoals jullie?! want volgens mij zijn jullie diegene die frauderen en niet ik!!!
      lol, ja iedereen die hier rondloopt is gefraudeerd, wist je dat nog niet??
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Volgens mij heb je hier behoefte aan.
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      jullie hebben hem vast wel ontvangen zouden ook anders praten als je als fraudeur aangezien zou worden beetje jammer als je 4x een uur over die quiz doet als beginner en dan zo teleurgesteld word
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ja natuurlijk hebben wij hem wel ontvangen. Misschien gewoon eens uitleg vragen ipv te dreigen met hen aan te klagen.
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      misschien al 3 uur aan het wachten op antwoord op me ticket
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      misschien al 3 uur aan het wachten op antwoord op me ticket
      Het is zondag voor iedereen he :D
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      snap ik, heb zojuist dus een mail gehad waarin staat dat ze niets kunnen vertellen over de reden.. dat is dan toch lullig voor de mensen die echt net beginnen met poker zoals ik. Ik vond het leuk om die quiz te doen en daarmee geld te ontvangen maar heel jammer dus dat het achteraf niet echt blijkt te zijn
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ja ze vertellen niets omdat mensen anders weten hoe ze dit kunnen omzeilen. Maar als er volgens jouw geen rede was zou ik eens checken of je alles juist hebt gedaan ( bv voor en achterkant van je id, en of je adresbewijs geldig is) anders vind je hier gratis 8 dollar bij 888 poker en poker770.
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      heb 3 foto's met id in me hand gestuurd voor en achterkant id en een poststuk met me gegevens erop... dus daar kan het niet aan liggen lijkt me... maja bad luck dan maar
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      Ben je de afzender van dit mailtje? :coolface:
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      hahahahah zoooo gek ! nee dan ben ik nogal soft hierbij vergeleken hahahaha ik heb me er ook soort van bij neergelegd haahhaha
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Gewoon ff een ticket aanmaken waarin je duidelijk maakt dat er een vergissing moet zijn gemaakt en vriendelijk vraagt of ze het nog eens willen bekijken.

En zet er nog even bij dat Arjon sick skills heeft en dat hij echt totaal geen luckbox is.
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      heb het inderdaad even opnieuw gevraagd en wat vriendeljker en ze zullen er nog 1x naar kijken.. hoping for some luck
    • labussa1
      labussa1
      Bronze
      in the pocket! er was een fout gemaakt! whiehoooeeewwwww!happyyy
    • wessus
      wessus
      Bronze
      en hoe vind je deze site nu?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Labussa,

Ik zie inderdaad dat je account inmiddels goedgekeurd is en het startkapitaal is nu onderweg naar je account van Everest Poker.

hahahahah zoooo gek ! nee dan ben ik nogal soft hierbij vergeleken hahahaha
      Gelukkig ben je iets softer, anders hadden we het niet nog een keer laten dubbel checken voor je :s_biggrin: .

Veel succes! Laat ook even weten als het geld is aangekomen op je account zodat we weten dat alles goed gekomen is!

cheers,

PS:
      Oorspronkelijk gepost door wessus
      Awesome???!! :f_cool:
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      maar heel jammer dus dat het achteraf niet echt blijkt te zijn
      Heb je ons nu iets te vertellen, misschien?? :coolface:

Los van alles: van harte welkom bij PokerStrategy. We zijn echt zo slecht nog niet hoor, integendeel ;) .

Weet je al waar je je $50 wilt laten storten en wat voor pokervariant je wilt gaan spelen?

Succes in ieder geval :) !

Orodin
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      maar heel jammer dus dat het achteraf niet echt blijkt te zijn
      Heb je ons nu iets te vertellen, misschien?? :coolface:

Los van alles: van harte welkom bij PokerStrategy. We zijn echt zo slecht nog niet hoor, integendeel ;) .

Weet je al waar je je €50 wilt laten storten en wat voor pokervariant je wilt gaan spelen?

Succes in ieder geval :) !

Orodin
      Word steeds meer...... vroeger was het nog 50$ :facepalm: :facepalm:
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Labussa,

Ik zie inderdaad dat je account inmiddels goedgekeurd is en het startkapitaal is nu onderweg naar je account van Everest Poker.

hahahahah zoooo gek ! nee dan ben ik nogal soft hierbij vergeleken hahahaha
      Gelukkig ben je iets softer, anders hadden we het niet nog een keer laten dubbel checken voor je :s_biggrin: .

Veel succes! Laat ook even weten als het geld is aangekomen op je account zodat we weten dat alles goed gekomen is!

cheers,

PS:
      Oorspronkelijk gepost door wessus
      Awesome???!! :f_cool:
      Ik had hem ne sjot onder zijn dikke reet gegeven :f_mad:

Ps :coolface:
    • 1
    • 2