step 2 ticket

• marrrt
      marrrt
      Bronze
      hee allemaal ik heb van mijn fpp een step 2 gekocht met de gedachten er tournament $ van te kunnen maken. Echter lukt dit mij niet dus weet iemand hoe het moet, of kan het niet. En wanneer kan je anders iets met je step ticket.
  • 5 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Je kan ze niet inruilen voor $, maar je kan ze wel spelen. Moet je even naar sng gaan en daar evenementen zoeken, pca ( denk ik )
      , daar staan ze!
    • marrrt
      marrrt
      Bronze
      oke bedankt, ik las net dat je als je step 4 hebt je kan inschrijven voor $215 toernooi. Dat probeer ik dan wel.
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      succes!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door marrrt
      oke bedankt, ik las net dat je als je step 4 hebt je kan inschrijven voor $215 toernooi. Dat probeer ik dan wel.
      Yup, dit klopt.
      Je kunt de tickets niet direct omzetten in toernooi-$. Wanneer je bij de $-steps, step 4 behaalt kun je besluiten om óf door te spelen voor een live package, óf je kunt bijvoorbeeld een keer de Sunday Million gaan spelen...Uiteraard altijd een leuke ervaring om een keer te doen wanneer je met je FPP zo'n ticket gewonnen hebt.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Step 1, 2 en 3 kun je ook wel voor toernooien gebruiken. Waarvoor heb je geprobeerd hem te gebruiken?

Step 1 kun je sowieso voor de $7.50 Turbo NLHE gebruiken (Iedere dag om 23:00)
      Step 3 voor $82 hyper turbo 6max (17:30 en 18:00)

Step 2 weet ik niet precies, er zijn bijvoorbeeld 27$ KO toernooien maar ik durf niet te zeggen of je hier step tickets voor kan gebruiken. Het staat vaak aangegeven in de toernooilobby zelf.