[AFGEWEZEN] [staking] 4FL of 10FL

• joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      Hallo pokerstrategen,

Graag zou ik een staking willen krijgen, hieronder de benodigde informatie:

Wie ben je?
      Ik ben jeroen, ik ben 18 jaar oud en woon in ede.
      ik heb als hobby's voetballen, gamen en pokeren natuurlijk/

Waarom wil je een staking?
      Ik wil een staking omdat ik mijn bankroll verneukt heb.
      Ik heb eerst de 20 FFP gespeeld en daarmee $ 1 gewonnen, toen ben ik voor het eerst in mijn leven fixed limit gespeeld en begonnen op 4FL en dat ging goed:)
      toen dacht ik vrijdag avond, goh het gaat goed laat ik 10FL gaan spelen, ik had maar genoeg geld voor 3 tafels en ik kreeg de ene bad beat na de andere en toen was ik broke :rage:
      ( je kunt mijn verhaal lezen op in mijn blog joenieboy goes fixed limit, behalve dat ik broke ben:p)

Wat ga je spelen?
      4FL of 10 FL, ligt eraan wat de staker wil:)
      waarom geen hoger limiet?
      heel simpel, ik ben zoiezo nog niet ervaren genoeg en wil geen geld van andere zitten weg spelen..

Wat zijn de totale kosten?
      voor 4 FL zijn de kosten 300*0,04= $ 12
      voor 10 FL zijn de kosten 300*0,10= $ 30

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      Ik wil 10.000 handjes spelen en als de staker wil dat ik verder ga dan prima:)
      wil de staker stoppen, dan stop ik ook.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)
      de uitbetaling zal binnen 1 maand zijn, denk dat ik dit makkelijk ga halen en de winstverdeling zal 60/40 zijn in het voordeel van de staker.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken op PokerStars.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      Nickname op pokerstars is joenieboy18

Hier de grafiek:

ik heb 8,24/100 BB gespeeld.

Uploaded with ImageShack.us
  • 6 antwoorden
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hoewel de backdeal er leuk uitziet, moet ik hem helaas afwijzen voor op het forum. We hebben de regels opgesteld dat een minimum van 100 posts en een lidmaatschapstijd van een half jaar nodig zijn, alvorens je via het forum backdeals kunt aanvragen. Het is uiteraard niet de bedoeling nu het forum te spammen om zo 100 posts te halen, het is meer als richtlijn bedoeld om backings alleen toe te staan voor de actievere leden die goed bekend zijn binnen de community.

Uiteraard ben je wel vrij in persoonlijke kringen deze deal verder te bespreken en kun je de thread wel altijd blijven terugkijken via het forumdeel 'Afgeronde/afgewezen backings'.
    • joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      Beste Arjon,

Dat vind ik jammer.
      Ik had een blog, dus ik denk dat ik wel enige bekendheid had?
      Is het dan wel toegestaan om deze post van de staking in mijn blog te plaatsen, of is dat niet toegestaan?

Met vriendelijke groet,

Joenieboy
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Dan moet je ook Arjon met een hoofdletter schrijven he... :facepalm:
    • joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      Haha:P
      Ik heb het al veranderd:P
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      In je blog en op Skype enzo is het uiteraard geen probleem, enkel in dit forumgedeelte nu (nog) even niet ;)
    • joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      Ok gelukkig, heb het net in mijn blog geplaatst omdat ik geen reactie kreeg.
      Maar anders had ik het uiteraard weg gehaald;)