PLO H\L Nut playmoney?

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik speel nu sinds enkele weken wat playmoneygames PLO HL en zit nu op 67k punten.

Zelf zie ik dit als een goede oefening om de handen te leren kennen, maar is dat ook zo? Of ga ik daardoor alleen slechter spelen?

Wanneer zou het zinvol zijn om de micro's te gaan spelen en welke site is het meest geschikt voor PLO HL?
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      beste is op stars qua traffic denk ik.
      anders wordt het soms gewoon geen tafeltje.

en lijkt me dat je gewoon de micros al wel kunt grinden.
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik speel nu sinds enkele weken wat playmoneygames PLO HL en zit nu op 67k punten.

Zelf zie ik dit als een goede oefening om de handen te leren kennen, maar is dat ook zo? Of ga ik daardoor alleen slechter spelen?

Wanneer zou het zinvol zijn om de micro's te gaan spelen en welke site is het meest geschikt voor PLO HL?
      speel ook veel omaha hi/lo (bijna alleen maar). De micro's kun je al wel spelen als je 1 of 2 keer de video van pokerstrategy hebt bekeken denk ik.
      Ben heel benieuwd hoe het gaat als je vragen hebt over handen kan ik miss wel helpen. Op pokerstars zijn ook sit en go 18 mans omaha hi/lo ook goed te grinden. Persoonlijk denk ik dat playmoney niet zo heel erg te vergelijken is met de micro's. allebei goede handselection en je maakt wel profit. Hopelijk gaan meer mensen plo 8 spelen want daarvan is nu niks te vinden op dit forum helaas.

EDIT: sorry voor de rommelige post ben aan het grinden :facepalm:
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Thanks voor jullie antwoorden :)

Op de playmoney accounts speel ik ook wel vaak handen gewoon om te kijken tegen welke problemen je aanloopt. Vind ik wel een goede oefening om handen beter te leren herkennen.

In het begin vergiste ik me vaak in dingen als het moeten gebruiken van 2 van je kaarten, of alleen het board willen spelen. Zo kosten dergelijke beginnersfouten geen geld.

Heb al wel enkele cashgames gedaan. Wel iets anders dan playmoney, maar goed te doen.

Denk wel dat ik ermee verder ga.