AK op de button SSS op 5 en 10ct

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Dus ik krijg AK in late positie en UTG raised naar 2,5x BB
      Reraise vanuit middle positie naar 5x BB
      Ik shove met overige 18xBB
      Uiteraard callen ze allebei

Goed gedaan of beter folden?
      (geen mooie hand converter want bestaat tot zo ver ik weet niet op mansion...)

Groeten
  • 4 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Had je enige read op de andere 2 spelers?
      Zoja als het tight spelers waren die weinig slechte handen spelen, denk ik dat je had kunnen folden.
      Wanneer het loose/aggressive spelers zijn, vind ik dat je hier dan een goede read maakt en waarschijnlijk voor ligt op hun hand ranges.

Heb je ook de andermans handen?
      Gok dat er 1 een Pocket pair en de ander dezelfde hand?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      In die situatie kan je alleen met AA en KK allin gaan, de rest van de handen is een fold zoals de SSS zegt.

En als je je registreert op http://www.neildewhurst.com/hand-converter/ kan je een handconverter vinden.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Volgens de Starthandenkaart van de Shortstackstrategie is dit een fold, alleen AA en KK kun je nog spelen in deze situatie.

Achtergrondinfo:
      Natuurlijk lig je voor op handen als AQ, AJ, maar je ligt achter tegen elke pocketpair en gezien de raises van je tegenstanders is de kans groot dat je tegen een betere hand zit, zoals AA,KK, QQ.
      Het doel van de Shortstackstrategie is dat je een voordeel hebt ten opzichte van je tegenstanders, niet het opzoeken van coinflips.
      Op deze manier vergroot je je winskansen en minimaliseer je de kans dat je verliest.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      UTG had KJoff en Reraiser had AA
      Reads had ik niet echt maar het was 5 en 10ct dus daar zijn ze meestal LAG
      Ook vond ik de raise wat weinig, als hij had geraised naar 7 a 8xBB had ik wss wel gefold maar heb dus gecalled en verloren van Ahigh flush van de AA.

Dus ik had gelijk wat betreft de 1e raiser maar ongelijk wat betreft de 2e :D

Ik weet dat ik had moeten folden tegen een raise/reraise maar het waren beide praktisch minraises dus zo fout zal het ook wel niet zijn :)

Groeten