Unibet Rakeback

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hey,

Kan er iemand wat meer duidelijkheid verschaffen over het rakeback of VIP systeem van Unibet. Ik lees enkel iets van een 30% loyaliteitsbonus maar meer wordt er ook niet over verteld.

Verder nog een vraagje omtrent de bonus. In het verleden heb ik een account aangemaakt op Unibet, als ik me niet vergis via de Pokerstrategy-link. Ik heb er echter nooit geld op geplaatst en enkel wat freerolls gespeeld. Laatst heb ik m'n account gedelete. Is het nog mogelijk om een nieuwe account aan te maken en te profiteren van de FDB?

Bedankt!
  • 4 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hye rvvrecke,

Hier kun je alles lezen over de Unibet-pokerclub. Als PokerStrateeg krijg je automatisch de 30% loyaliteitsbonus. :)

Ik zie in ons computersysteem dat je in het verleden nooit StrategyPoints hebt verdiend op Unibet, dus ik ben bang dat die oude account niet aan ons gekoppeld was. Unibet staat retracking echter wel toe als een speler niet actief is en niet aan een andere affiliate is gekoppeld.

Als je originele account dus niet via een andere affiliate is aangemaakt, zou je gekoppeld moeten kunnen gaan spelen. Ik durf je echter niet met 100% zekerheid te zeggen of je nog recht hebt op de First Deposit bonus. Het beste kun je dat even navragen bij de support van de room.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hye rvvrecke,

Hier kun je alles lezen over de Unibet-pokerclub. Als PokerStrateeg krijg je automatisch de 30% loyaliteitsbonus. :)

Ik zie in ons computersysteem dat je in het verleden nooit StrategyPoints hebt verdiend op Unibet, dus ik ben bang dat die oude account niet aan ons gekoppeld was. Unibet staat retracking echter wel toe als een speler niet actief is en niet aan een andere affiliate is gekoppeld.

Als je originele account dus niet via een andere affiliate is aangemaakt, zou je gekoppeld moeten kunnen gaan spelen. Ik durf je echter niet met 100% zekerheid te zeggen of je nog recht hebt op de First Deposit bonus. Het beste kun je dat even navragen bij de support van de room.
      Bedankt Nordin.

Maar wat ik nog steeds niet goed begrijp is die loyaliteitsbonus van 30%. Ongeacht het niveau dat we halen krijgen we dus als pokerstrategen 30%, maar waarvoor staat dit bedrag precies? Is dit directe rakeback? Is dit 30% van je behaalde VIP points dat je kan omruilen voor geld? En ben je dan echt iets met die overige 70% in de shop?

Ik zou graag gewoon op een platform spelen waar ik directe rakeback krijg, maar het is allemaal wat verwarrend voorgesteld imo.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey rvvrecke,

Snap dat het een beetje verwarrend omschreven staat. De loyaliteitsbonus staat idd gewoon voor rakeback. Alleen mag dit officieel niet zo genoemd worden. Vandaar de lastige omschrijving.

Door de te pokeren krijg je VIP-punten. Die punten gaan naar je account. En wekelijks op maandag worden de VIP-punten van de voorgaande week dan omgewisseld voor geld en automatisch uitgekeerd. Tussendoor kun je de verdiende punten ook al omwisselen (mocht je dat willen).

Hoop dat dit iets duidelijker is. :)
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      All clear now, bedankt!