vraagje $ 8,- actie

• faithless1
      faithless1
      Silver
      Beste mensen,

Ik heb even een vraagje wat ik in dit forum niet duidelijk kon terug vinden.
      Als ik me registreer via de link van pokerstrategy bij 888 poker, krijg ik dan ook de gratis $ 8,- ?
      Of moet ik me registreren vanaf de site van 888 poker ?
      Als dat het geval is is mijn vervolgvraag of ik dan wel gelinkt ben aan Pokerstrategy.

Ik hoor het graag.
  • 7 antwoorden
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hey faithless1,

Ik moet toegeven dat dit een klein beetje verborgen staat, maar via Home->Ons aanbod kom je onder andere bij de pagina terecht waar onze 'gratis geld' aanbiedingen staan. Dat is deze pagina:

http://nl.pokerstrategy.com/free-poker/

Daar kun je ook de aanbiedingen van 888poker en poker770 vinden. Als je daar op klikt kom je bij een stap-voor-stap handleiding voor het aanmaken van je account en de gratis $8. Inderdaad is je account dan ook direct gelinkt aan PokerStrategy. Vergeet ook niet eerst je internet-cookies te deleten, want anders kan het wel eens misgaan met de koppeling omdat er nog verwijzingen naar andere sites op je computer kunnen staan.

Succes en laat het gerust weten als je er nog vragen over hebt :)
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      Het is gelukt, hartstikke bedankt.
    • JoeyTopia
      JoeyTopia
      Bronze
      Ik maakte een account aan en kreeg 8$ gratis, ik heb daarmee 2 T-shirts en 1 Vest gewonnen, en 150$, toen ik het wou laten uitbetalen werd ik meteen verbannen??? volgens mij scamm dit misschien moeten jullie dit is uitzoeken goed, want ze hebben me ook geen reden gegeven toen ik mailtje stuurden naar hun.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Joey,

Bij ons staat 888Poker bekend als een betrouwbare partner en absoluut niet als een scam. Had je de account op 888 via ons aangemaakt en weet je zeker dat je niet toevallig al eerder van de $8 promotie gebruik hebt gemaakt?
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JoeyTopia
      Ik maakte een account aan en kreeg 8$ gratis, ik heb daarmee 2 T-shirts en 1 Vest gewonnen, en 150$, toen ik het wou laten uitbetalen werd ik meteen verbannen??? volgens mij scamm dit misschien moeten jullie dit is uitzoeken goed, want ze hebben me ook geen reden gegeven toen ik mailtje stuurden naar hun.
      Lol solid firt post! :facepalm:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      of bv geen 18 bent of .....
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door JoeyTopia
      ik heb daarmee 2 T-shirts en 1 Vest gewonnen, en 150$.
      Op zich doe je dat wel goed. Was dit een rungood of speel je al langer?