wat is nou een goed sng pokerboek?

• jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een goed sng en/of mtt pokerboek. het boek van collin moshman kreeg ik als aanrader maar ik weet niet of dat misschien te veel op beginners is gericht. weten jullie een boek?
      harrington heb ik al gelezen.

danku
      jesse
  • 10 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Ik zou liever video's kijken, artikelen lezen en coachings volgen. Boeken zijn vaak achterhaald, ik zou ook geen goed SNG/MTT boek weten.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      STT of MTT SNG's??

Laatste die ik gelezen heb is 'Secrets of non standaard sit&go's'
      Is een boek over de verschillende MTT sit&go's in van 18 mans tot 180 mans.
      Is goed voor beginners denk ik ( zoals ik nog steeds :D )

Ps. en is niet zo dik :coolface: .
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Het boek van Moshman is wel een goede als basis en voor de beginner/iets verder gevorderde speler. Het komt weliswaar uit 2007, maar het kan imo geen kwaad om het te lezen. :)

edit: trouwens net in het nieuws: Collin Moschman Joins PokerStrategy.com Team. :)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Even verplaatst naar een geschikter subforum.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey Jesse,

Ik zou je in eerste instantie net als DonBartos ook aanraden om even een kijkje te nemen in de strategiesectie en bij onze video's.

Deze content is meer up to date dan de geschreven boeken (al zijn sommige daarvan wel een erg goede basis). Bovendien krijg je via je status toegang tot steeds meer materiaal terwijl dat je niets kost :s_cool:

Bij welke pokerroom ben je nu begonnen?
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      bedankt voor jullie reacties
      ik kijk idd ook op naar de video's en artikelen maar ik ben hier net ingeschreven en vind de artikelen voor een brons star beetje te opervlakkig. het gaat nog over hoe je tight moet spelen en ik speel zelf aardig agressief. ik zit nu voornamelijk bij pokerstars me 50$ is wel op everest gestort omdat ik al een pokerstars account had. maarja jammer dan.
      ik speel voornamelijk 1 table sng ($3,5 - $7) of grote goedkope mtt.
      dus wilde ik eigenlijk wel een wat diepgaander boek.

@orodin sorry waar zou ik het heen moeten verplaatsen? hoe moet dat? ben nieuw hier...
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      The poker tournament formula van Arnold Snyder is volgens mij wel iets voor jou! Is ook een deel 2 van....
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jesseHu
      @orodin sorry waar zou ik het heen moeten verplaatsen? hoe moet dat? ben nieuw hier...
      Heb ik al gedaan :) . Je kunt het verplaatsen niet zelf doen, dat doet een mod. In dit geval had ik 't al gedaan ^^.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Vond zelf The Poker Mindset goed. Is dus niet alleen voor SNG's maar is imo nog steeds een onderschatte waarde in poker.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door chaserr
      Vond zelf The Poker Mindset goed. Is dus niet alleen voor SNG's maar is imo nog steeds een onderschatte waarde in poker.
      + veel