NL4 KK 3 way actie

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      BU is 16/12/5 TAG met 3b van 3.7% over 181 handen.
      UTG is een megavis met 77/20/1 en WTS 44 over 90 handen

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.04(BB) Replayer
      BB ($1.83)
      ($4.03)
      UTG ($4.61)
      UTG+1 ($3.90)
      UTG+2 ($4.77)
      Hero ($6.85)

BB posts (SB) $0.02

Dealt to Hero K:heart: K:club:

fold, fold, UTG+2 raises to $0.12, Hero raises to $0.45, BB calls $0.43, fold, UTG+2 calls $0.33

FLOP ($1.39) T:club: 5:club: J:diamond:

BB bets $0.08, UTG+2 raises to $0.64, Hero calls $0.64, BB folds

TURN ($2.75) T:club: 5:club: J:diamond: 3:club:

UTG+2 bets $1.80, Hero ???

Achteraf moet ik hier de flop gewoon doorknallen denk ik en alles erin krijgen. Die bet van de vis stelt niks voor vandaar dat de raise van CO loger in te schatten is of niet?

As played, wat doe ik op de turn?
  • 6 antwoorden
    • 10056971
      10056971
      Bronze
      Hey! :)

Ja volgens mij had je het er hier ook gewoon in moeten knallen op de flop :) Maar as played denk ik dat je het er nog wel in kan gooien op de turn. Dit kan villain nog steeds doen met Jx. Je heb sowieso ook nog de redraw naar de second nuts :)

Greetz!
      Daan
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hi,

@All:

Waar zet jij een 15/12 speler op die een 3bet OOP called? die een 2bb bet raised op JT5 board ???

Iig raised ie niet zo heel groot dus ik denk dat het juist niet vaak TT/JJ is dus ik denk dat ik het hier op de Flop of Turn idd er in krijg ja

Mvg,
      Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ik moet hier wel effe een aanpassing maken want de stats zijn verkeerd benoemd merk ik juist:
      De vis is de BB, UTG+2 is de TAG.

Hmm ik denk dat die gast de 3bet called met TT-QQ, AA en de andere KK zou hij wel reraisen. Misschien doet hij dit ook nog wel met lagere pockets omdat hij wel weet dat hij odds krijgt door de vis.
      Of hij hier callt met suited connectors weet ik eigenlijk nie, ik zou eerder denken van niet hoewel het oddswise misschien wel zou kunnen. Maar daaarmee zie ik hem de flop niet echt raisen, die zou hij downcallen vermoed ik.

Gerv, waarom denk jij dat hij geen JJ/TT heeft? Hij weet dat ik een goeie hand heb doordat ik 3bet pre. Hij raist de donk denk ik wel met een valuehand.
      Moet hij hier in een 3betpot bescharmen tegen een flush van de IR (mij)? Normaal niet echt want er zitten niet veel suited preflop-3bet-handen in mijn range (eventueel nog AKs).

Ik zet hem juist wel op een set.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Gerv, waarom denk jij dat hij geen JJ/TT heeft? Hij weet dat ik een goeie hand heb doordat ik 3bet pre. Hij raist de donk denk ik wel met een valuehand.
      Hij raised wel ja maar bedroevend laag en naar mijn mening te laag om ooit JJ/TT in volle combo's in de equity berekening toe te voegen

Ik denk eerder een loose KJ of AJ
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Gaat die gast nog met KJ of AJ in een 3bet pot zitten?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Gaat die gast nog met KJ of AJ in een 3bet pot zitten?
      Dat depends op veel factoren. Op hogere limieten denk ik dat men preflop wel begrijpt en op de lage limieten wat minder dus naar waarschijnlijkhied (P%) is de kans groter dat op lagere limieten deze mensen deze ''o-zo-leuke'' handen callen

Als je denkt dat ie alleen TT-JJ heeft dan moet je folden ja maar in de praktijk doen we dat niet echt vanwege we denken dat zn range wat wijder is