m4cs3th's Super System

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Dit is alweer mijn zoveelste blog. Maar het is de bedoeling dat dit de laatste wordt. Niet omdat ik (wil) stop(pen) met Poker... maar gewoon omdat het de bedoeling is dat deze blog zal overleven en ik met een schone lei wil beginnen.

Na een paar flinke klappers te hebben gemaakt op MTT vlak, een toch wel diep dalletje gehad te hebben daarna (met daarna weer een "kleine" ship) is het tijd om weer eens een structuur te hebben, een plan.

Ik heb alles een tijd geleden uitgecashed om alles weer glad te trekken wat ik heb weggefikt en heb nu nog een roll op PokerStars van 54 dollar. Het is de bedoeling dat ik deze roll niet meer opmaak maar uit ga breiden (en dan het liefst op een exponentiele manier).

Ik heb goed nagedacht wat het zou moeten zijn en het blijft SNG/MTT... ik geniet daar het meest van en het kost me geen geld maar levert geld op. Paar belangrijke redenen dus om een strategie eromheen te verzinnen.

"Mijn" Super System

Ik begin met de 18 mans turbo SNG's op pokerstars van 1.50 (lager zijn ze er niet en wil ik ook niet spelen). Ik heb dus 36 buyins en is voor mij genoeg voor mijn masterplan. Ik speel ze per 6/9 tegelijk en speel door totdat alle tafels "weg" zijn. Reden hiervoor is dat ik dan een break kan nemen en dat ik mijn opponenten nog kan "lezen" bij die aantallen.

Indien ik na een dag/week OF een supersessie (flinke) winst heb op de huidige rol (dus bijvoorbeeld 20-30 dollar) gun ik mijzelf een shot van maximaal 1/3 van die winst. Bij 30 dollar mag ik dan maximaal 10 dollar gebruiken voor de shot(s).
      Ship ik een leuk bedrag dan wordt dat bij mijn SNG-tegoed gevoegd en afhankelijk van het totaalbedrag zal ik dan uplevelen. Ship ik niks dan grind ik weer een dag/week door tot ik weer shots kan maken.

FPP's

In de tussentijd verdien ik VPP (en FPP's). Deze zal ik gebruiken voor de 18-mans Sunday Storm Satelite(s). Het is dan ook de bedoeling dat ik de Sunday Storm waar ik me voor kwalificeer zal gaan spelen.
      Eventuele ship van een leuk bedrag zal voor mij ook de cashout betekenen van dat exacte bedrag naar de wallet.

Ik denk dat het voor mij goed is dit opgetekend te hebben en ik denk dat het me gaat helpen. Ik zal hier regelmatig bankroll updates geven en updates van winsten van eventuele shots. Eventueel ondersteund door grafiekjes.

Dit was het dan... wish me luck :)
  • 50 antwoorden