Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[AFGEWEZEN] [staking] @pokerstars

• topdammer
      topdammer
      Bronze
      Hey allemaal,

Graag zou ik een staking willen krijgen, hieronder de benodigde informatie:

Wie ben je?
      Ik ben topdammer en al geruime tijd lid van PokerStrategy.com. Ik zou graag een projectje opzetten en dit samen met jullie doen.

Waarom wil je een staking?
      op de eerste plaats omdat ik denk dat het winstgevend is voor mij en diegene die mij staken.
      daarnaast wil ik graag wat hoger op en hiermee kan ik alvast wat wennen op de 15$ 18 mans.

Wat ga je spelen?
      50 sit en go’s 18 mans turbo nlo 8 op pokerstars

Wat zijn de totale kosten?
      de totale kosten zullen 50*15$=750$ zijn. (waarvoor ik voor 500$ garant sta zie onder)

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      In overleg mogelijk (zeker niet langer dan een maand)

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)In overleg mogelijk

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken op PokerStars.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      mijn Nickname op pokerstars is dezelfde als die op pokerstrategy. Grafiekjes zien er (denk ik) solide uit. Bij de sit en go bijna allemaal gegrind bij de 3,50 sit en go 18 mans nlo 8

http://pokerprolabs.com/topsharkpro/graph/TotalProfitByDate?id=42181846&pnid=1&tt=2&c=en-US&w=255
      (EDIT: via google topdammer kom je er ook om te zien dat die grafiek van mij is ;) )

waarom de 15$? omdat ik denk dat ik daar een grote egde op heb omdat er weinig regs spelen. Dit komt weer omdat de 15$ nlo8 18 mans maar 3-4 runner met uur (weekend 5-6).

Belangrijke aspecten:

• Wat gebeurt er met bonussen, rakeback en andere extra's die niet direct voortvloeien uit de pokerwinsten zelf.

daar gebeurt niks mee

• Denk goed na over de winstverdeling; maak je het 50/50 of eerder 60/40 (in je eigen voordeel) omdat je denkt zo'n grote edge te hebben dat de staker toch wel goed rendement uit zijn investering haalt.

Hier wil ik een andere constructie voor hebben. Ik dacht zelf aan 50/40. En wat met die andere 10 dan? Die zal gaan naar en backen van het ticket voor de triple schootout 50k die ik heb gewonne bij de high orbit. Ik schat het ticket op een waarde van 100$ dus bij 100$ winst zal je mij voor 10% backen voor het 50k toernooi.

• Hoe lang duurt de staking. Laat je de staking 3 maanden duren, of stopt de staking pas zodra je 50BI winst hebt gemaakt?

totdat de 50 sit en go’s zijn gespeeld

• Wat gebeurt er als één van beide partijen de staking voortijdig wil beëindigen. Stel hier een duidelijk regels voor op zodat daar later geen problemen over ontstaan.

zeg het maar.. (ik denk dat dit niet nodig zal zijn maar voor de zekerheid lijkt me dit wel handig)

• Probeer het aantal stakers te beperken tot een minimum. Hoe meer stakers, hoe lastiger het is om tot overeenstemming te komen op alle punten.

1 hoogstens 2

• Stel een contract op zodat alles goed vastgelegd wordt en er geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Ik sta zelf voor 500$ in. Dus als ik na de 50 sit en go’s nog 400$ over heb loop je niet 750-400=350 verlies maar hoogstens dus 250$. In principe gaat het dus om een staking van 250$.
      bij interesse zal ik verdere informatie geven als er vragen zijn hoor ik het graag

groet topdammer
  • 14 antwoorden
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      Ziet er allemaal goed uit maar ben bang dat hij afgewezen word op je aantal posts, dus denk dat je wat actiever moet gaan worden op het forum.

Weet het niet zeker maar kans is wel aanwezig.
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xbikx
      Ziet er allemaal goed uit maar ben bang dat hij afgewezen word op je aantal posts, dus denk dat je wat actiever moet gaan worden op het forum.

oja heb wel heel weinig post :facepalm: ook al lees ik wel alles zo'n beetje van de ept van Arjon tot de omaha hi/lo plannen van zeezout ;) desondanks denk ik ondanks mijn aantal posts het nog steeds +ev is voor de staker
    • Nordin
      Nordin
      Bronze

Hey topdammer,

De opzet van je staking is goed. Alleen geldt idd het bovenstaande wat xbikx zegt. Uit de voorwaarden voor het aanvragen van een staking:

Je hebt minimaal 100 constructieve forumposts

Daarom moeten we deze aanvraag nu helaas ook afkeuren. Als je over een tijd wel aan alle voorwaarden voldoet, dan kan de aanvraag opnieuw ingediend worden.
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin

Hey topdammer,

De opzet van je staking is goed. Alleen geldt idd het bovenstaande wat xbikx zegt. Uit de voorwaarden voor het aanvragen van een staking:

Je hebt minimaal 100 constructieve forumposts

Daarom moeten we deze aanvraag nu helaas ook afkeuren. Als je over een tijd wel aan alle voorwaarden voldoet, dan kan de aanvraag opnieuw ingediend worden.
      hmm das best wel jammer, ik snap het opsich ook wel voor de veiligheid.
      als er nou ook wat op pokerstratgy over omaha hi/lo ging had ik zo die 100 ;)
      is het nu definitief onmogelijk totdat ik die 100 heb? of kan er nog steeds iemand zijn die interrese en dit aanbod aan kan gaan?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze

Misschien dat je een thread kan starten? Dan ga je ook snel op weg naar die 100 posts. ;)

Wat ons betreft is de backing op dit moment afgekeurd. Maar als iemand besluit om je te contacteren, dan is dat zijn/haar eigen keuze. Bedankt voor je begrip.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Als je een blog start over je hi/lo avonturen, zit je zo aan die 100 posts ;)

Groeten,
      Leo
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin

Misschien dat je een thread kan starten? Dan ga je ook snel op weg naar die 100 posts. ;)

Wat ons betreft is de backing op dit moment afgekeurd. Maar als iemand besluit om je te contacteren, dan is dat zijn/haar eigen keuze. Bedankt voor je begrip.
      ja als mensen nog geinterreseerd zijn kunnen ze hier posten.
      om nu 100 posts te gaan maken (en dan ook nog constructief ;) )
      dan is het opeens kwa tijd profit al veel minder +ev zo'n staking :facepalm: ;)
      maar wie weet word ik spontaan wel wat activer hier en doe ik nog een poging over een paar maanden. :D
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo

Groeten,
      Leo
      ja zal er over nadenken maar vraag me af of er uberhaupt interrese hier is voor mijn blog maar miss wel leuk om ook wat activer te worden en gemotiveerder.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Wanneer je een blog bijhoudt, dan zal dat zeker goed zijn voor je motivatie en je spel. In je blog kun je jezelf bepaalde leerdoelen stellen en handen bespreken. Op die manier ben je verplicht om ook weer over je eigen spel na te denken. Zeker iets waar je beter van zult worden denk ik
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door topdammer

Groeten,
      Leo
      ja zal er over nadenken maar vraag me af of er uberhaupt interrese hier is voor mijn blog maar miss wel leuk om ook wat activer te worden en gemotiveerder.
      Ik ben alleszins al geïnteresseerd. (in een blog he, kheb ni de roll om te staken, anders ... )
      Ziet er trouwens echt wel degelijke grafiek uit, die je behaald op O8 Sngs. En je draait een lekker volume. Tzou een intressante blog kunnen worden :P

PS. Klein vraagje, waarom een staking? Je hebt afgelopen maanden toch lekker veel profit gedraaid. Ben je niet rolled? Of heb je gewoon nog wat schrik om met 'enkel' jouw geld te spelen op deze stakes?
      PSS. Wil je niet op stang jagen, maar die $100 ticket value voor BofP is er voor mij wel lichtjes over, maar proberen kan gn kwaad he.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze

Groeten,
      Leo
      Word weinig over gepost dus meer info/andere gametypes lijkt me ook leuk om wat over te lezen.
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

Groeten,
      Leo
      Ik ben alleszins al geïnteresseerd. (in een blog he, kheb ni de roll om te staken, anders ... )
      Ziet er trouwens echt wel degelijke grafiek uit, die je behaald op O8 Sngs. En je draait een lekker volume. Tzou een intressante blog kunnen worden :P

PS. Klein vraagje, waarom een staking? Je hebt afgelopen maanden toch lekker veel profit gedraaid. Ben je niet rolled? Of heb je gewoon nog wat schrik om met 'enkel' jouw geld te spelen op deze stakes?
      PSS. Wil je niet op stang jagen, maar die $100 ticket value voor BofP is er voor mij wel lichtjes over, maar proberen kan gn kwaad he.
      ok denk dat ik wel voor een blog ga. ik zal er morgen eens eentje aanmaken :D

ps1: eigenlijk omdat zo'n stacking voor een leuke motivatie zorgt en je doet iets samen. Maar de belangrijkste rede is natuurlijk dat het weinig risico voor mij met zich mee brengt en ik me zo meer thuis ga voelen op dat limit met "zoveel"geld. paar maanden geleden speelde ik nog met de paar centjes van een freeroll een 360 0,10 toernooi en om nu al sit en go te gaan grinden waar als je 1ste word meer dan 100$ krijgt... het gaat een beetje snel allemaal dan. daarnaast denk ik dat deze staking zeer solide is. en bouw ik met deze staking vertrouwen op voor latere stackingen als ik bijvoorbeeld de wekelijkse 215$ nlo8 ga spelen (en daarvan % wil verkopen ofzo).

ps2 ja het klopt dat dat ticket iets meer waard is (ook niet veel) maar ik vraag me uberhaupt af of ik daar een edge op heb (denk het niet X( :facepalm: ). dus leek het me eerlijk om het ticket op 100$ te zetten.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Thx voor antwoorden.
      En zeer fijn dat je een blog begint, en ik hoop voor jouw dat je de wekelijkse NLo 215$ gaat kunnen spelen. En snap je 'waarom' nu helemaal.

Ahja, kbedoelde eigenlijk het tegenovergestelde met dat ticket. (schat de waarde op zo'n 50$ max) :P ( Ma komt wss doordak al tweekeer niks heb gehaald :facepalm: )
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Thx voor antwoorden.
      En zeer fijn dat je een blog begint, en ik hoop voor jouw dat je de wekelijkse NLo 215$ gaat kunnen spelen. En snap je 'waarom' nu helemaal.

Ahja, kbedoelde eigenlijk het tegenovergestelde met dat ticket. (schat de waarde op zo'n 50$ max) :P ( Ma komt wss doordak al tweekeer niks heb gehaald :facepalm: )
      o lol effe verkeerd gelezen. die 100$ was was niet helemaal uit de lucht gegrepen. ik keek hoeveel spelers vorige keer meededen dat waren er rond je 480 ofzo dus dacht dan is 100$ wel ok. maar als ik hem gebruik zal het ticket wel stuk minder waard zijn ;)