Scripts

• MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Ik denk laat ik dit maar hier posten:

Ik zag laatst ergens een het word scripts voorbij komen en vond dit wel interesant en heb dus een beetje lopen zoeken.

BetPot zou reuze handig zijn, maar helaas krijg ik het totaal niet aan de praat. Ik heb er zelfs problemen mee. Ik kan alleen scrollen en dan zet ie mij meteen all-in. Verschillende versies en varianten geprobeerd die allemaal claimen dat ze Titan Poker suporten.

Iemand enig idee hoe ik dit werkende krijg, en of er nog andere echt handige scripts zijn?

Pz,
      MM
  • 5 antwoorden
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      geen idee hoe het werkende te krijgen ik vraag me alleen af of het volledig legaal is op pokerrooms?
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
      geen idee hoe het werkende te krijgen ik vraag me alleen af of het volledig legaal is op pokerrooms?
      ja dit is legaal. Er zijn echter scripts die op basis van ocr automatisch folden alles wat lager is dan bijvoorbeeld q-8 (de hand waarmee je 50% van alle handen verslaat) of iets anders wat je hebt ingesteld. Ook zijn er scripts die gedragspatronen lezen en daaruit acties voorspellen en daar ook naar handelen, ook al zit er niemand achter de pc. Dit mag uiteraard niet.

Maar als je een AHK script hebt wat niets automatisch doet, zonder dat jij daar opdracht toe geeft dan is er niets aan de hand. Het maakt de room namelijk geen bal uit of je met het muiswieltje omhoogscrolt tot je 4x de BB hebt of dat jij de toets "page up" gebruikt om dezelfde actie te verkrijgen.

Over t algemeen moet je gewoon aannemen dat alles legaal is, zolang het maar niet automatisch werkt en zolang het niet botst met wat jij ook niet wil wat anderen tegen jou gebruiken.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Yeah, op partypoker kreeg ik dit spul dus ook niet aan de praat, maar het lijkt me wel handig om te hebben.
      Ik wil graag een 'BetPot' en een 'AutoReload' scirpt
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Ik heb nu 100$ over geloodst naar FT om daar ff de 100% bonus te clearen. De Betpot script werkt daar perfect.

Jammer dat ik niet weet hoe ik kan programmaren if:bet>0.5 stack then bet stack.. ;)

Auto reload hebben ze bij full tilt ook jammer van die klote lobby... helemaal als je wilt gaan Multi Tabelen...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Vandaag enkele Zeer Basic stuf gelezen over Scripts, maar dat had dan niets met poker te maken. Gewoon Basic algemeen :D