Daar gaan we dan!

• Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Hallo mede-pokerspelers!

Ik ben al bijna een jaar lid van deze Community. Maar ik heb mij eigenlijk nog nooit voorgesteld. Dat ga ik bij deze dus even doen!
      Mijn naam is Marek en ik ben 19 jaar en studeer CE in Amsterdam. Ik speel al voor zo'n 2 jaar poker.
      Op ongeveer mijn 15e jaar kwam ik al in aanraking met het spel. Mijn hersenen werden geïntrigeerd door films op tv. Zoals de meesten van jullie zijn begonnen met Speelfiches heb ik precies hetzelfde traject gevolgd.
      Toen ik 17 was begon ik eigenlijk al met echt geld te spelen, in het begin waren dit uiteraard freerollgames. Ik weet nog goed dat ik mijn eerste 5 cent won!
      Na verloop van tijd ging ik dan ook geld storten, ik speel al sinds die tijd met een vriend en vaak speelden we dan ook samen toernooitjes. Vaak voor de fun en onder het mom van "een gokje".

Uiteindelijk bereikte ik de leeftijd van 18 en mocht ik dan "legaal" poker spelen. Uiteraard werd ik toen ook via via binnengelokt voor gratis $50 en heb hier ook gebruik van gemaakt. Ik speelde op Full Tilt Poker, och wat een fijne site toch!
      Ik heb verschillende swings mee gemaakt. Maar het spel begon steeds serieuzer te worden. Grootste klapper werd $320 op een Rush toernooi. Over de hand waarmee ik hem uiteindelijk won zullen we het dan maar niet over hebben (K2>KK er kwamen 2 2en)

Na het sluiten van FTP heb ik een gratis startkapitaal van $50 aangeboden gekregen op Everest Poker (wat een joekel van een karpers daar!)
      Door de wat matige software ben ik toch maar overgestapt op PokerStars
      Daar speel ik op het moment speel ik NL5 de MSS en SnG's van $3.50
      Door lekkere bonussen en het geld van Everest zit ik op een bankroll van $200

Maar het is niet genoeg, ik merk dat ik meer in mij heb en dat ik veel meer uit mijn spel kan halen.
      Ik heb gebruik gemaakt van diverse kwaliteiten van PokerStrategy.
      - Artikelen lezen