Vanavond om 20.00 Live Coaching van Makomar!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Vanavond is het zover, de eerste Nederlandse Live Coaching om 20.00 uur.

Het betreft een Fixed Limit Coaching van Makomar. De meeste onder jullie kennen hem natuurlijk al van de handbeoordelingen.

Vanavond is dus DE kans op je pokervaardigheden aan te scherpen, maak er dus gebruik van! ;) Makomar kan zeer helder antwoord geven op zowel beginners als gevorderde vragen en nogmaals: domme vragen bestaan niet!

De onderwerpen in de coaching zullen van jullie input afhangen, dus geef aan waar je graag meer over wilt horen.

Je kunt de coaching bijwonen door Teamspeak te downloaden. Voor meer info kun je HIER kijken.

Ik hoop dat er veel leden van onze community zullen zijn!
  • 9 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Voor diegene die op "Deelnemen" heeft geklikt op de homepage en op het verkeerde kanaal is terechtgekomen: Je kunt gewoon naar onder gaan en kijken bij "NL Fixed Limit". Dan even dubbel klikken je zit bij de juiste coaching. :D
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      top, jammer dat ik maar half uur kon luisteren bedankt en zkr vaker doen in het nederlands/met accentje :p

aanrader voor andere spelers :)
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      inderdaad leerrijk, alhoewel het even zoeken was voor mij met die vier vensters en het venster van teamspeak, een drukke bedoening, ik zal het wel allemaal beter onder de knie krijgen bij de volgende poging. Is het niet beter de volgende keer maar twee tafels te nemen en dieper in te gaan op de materie en de acties? Wel jammer dat er niet zoveel interesse was, ik heb er geen idee van hoe groot de community is, maar ik had meer volk verwacht. In ieder geval heel erg bedankt Makomar!! Ik kijk alvast heel erg uit naar de eerste nl-training.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Als het teveel/teweinig tafels zijn, of te snel/langzaam gaat, gewoon het volgende keer (duurt wel een beetje tot het "volgende" keer, omdat ik op vakantie ben...) in de chat schrijven. Ik zal dan tafels sluiten/openen.

Ook als jij iets nog een keer, of dieper uitgelegd wil hebben (een hand, of een teorie, etc.) ook in de chat schrijven. De idee van de Coaching is, dat het interactief is - anders kunnen jullie gewoon videos kijken ;)

Dus niet bang zijn en ook twee keer vraagen.

Met zoweinig mensen in de Coaching (ik hoop wel dat het volgende keer een stuk meer zijn), heb ik genoeg tijd om iedere vraag te beantwoorden.

NL training kan ik niet bieten, omdat ik alleen FL spel, maar komt zeker ook nog!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik kom wel een keer kijken als ik genoeg bankroll heb om te kunnen withdrawen voor live spel (2/2). Dus dan moet ik iig 600 euro kunnen weghalen zonder het te missen, duurt nog een maandje ofzo schat ik.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      heb ik als NL speler baat bij een FL coaching?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Fixed limit en NL zijn 2 verschillende spellen, maar toch heb je aan een coaching van fixed limit zeker wat
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb bij FL het idee dat je vrijwel altijd goede odds hebt

ik speel wel soms ook pot limit, daar heb ik dat niet
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door anunaki
      ik heb bij FL het idee dat je vrijwel altijd goede odds hebt

ik speel wel soms ook pot limit, daar heb ik dat niet
      je hebt altijd slechte implied odds, dus je moet echt meer voor de pot spelen.