Helllup! NL25/50 FR review pls

• Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Beste strategen.
      Ik speel al geruime tijd nlhe bss. Nu heb ik sinds een paar weken een probleem. Ik ben namelijk in een flinke downswing terecht gekomen. Dit is opzich normaal, maar wat afwijkend is, is dat mijn sd solid dropt. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Kan deze afwijking statistisch verklaard worden of moet ik naar mijn spel gaan kijken? Ik ben sinds een tijdje meer op non sd gaan letten en laat het sd een beetje liggen. Dit werkte eerst goed, zie hand 0-10k.
      Vervolgens gaat mijn sd lijn zwaar trippen. Ik run echt bizar slecht maar ben toch ook gaan twijfelen aan mijn spel.
      Iemand enig commentaar / tips ?

• 9 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      anny1?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Haha hoe doe je dit:D
      Jij aggro spewtard :P
      Wss bluf je teveel tegen mensen waar je het niet moet proberen , en die te slecht zijn om te folden :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Wss bluf je teveel tegen mensen waar je het niet moet proberen , en die te slecht zijn om te folden :)
      +1. Ik zag in je blog wel wat blufhandjes staan (waarin ik niet zou bluffen).
      Kan dus ...
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      ten eerste: lol :D

hmm could be, maar dan nog. Ik bluff natuurlijk niet mijn hele range ofzo denk dat niet. Ik snap gewoon niet dat ik op geen enkele manier een showdown schijn te kunnen winnen.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      +1. Ik zag in je blog wel wat blufhandjes staan (waarin ik niet zou bluffen).
      Kan dus ...
      Ja true maar denk dat de meeste spelers veel te veel waarden laten liggen in een hoop spots. Misschien ben ik te aggro geworden door de dagen heen, zou zo maar kunnen. Ik heb ook een honkbalknuppel naast de pc liggen.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik heb wel een tip, kom bij mij aan de tafels als ik NL25 SH aan het spelen ben en ga wat tegen mij spewen! :]
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      hahahahhaha prima, geef maar tijd en plaats

;)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hoe kunnen we je nou helpen door alleen een graph te krijgen? Het is wel zo handig om dan minstens je stats te posten ofzo. :P

In ieder geval ben ik het eens met Farma, je speelt veel te fancy en je overschat jezelf/onderschat je tegenstanders en maakt daardoor te veel moves die niet +EV zijn op deze limieten.

5-betblufs, 3-barrel blufs, riverblufs, herocalls en over het algemeen een beetje non-believen en daardoor te veel callen op de river. Het is leuk als 't lukt, maar ik geloof niet dat het je vaak genoeg lukt om het +EV te maken.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Ja denk dat je gelijk hebt, moet meer abc gaan spelen. Ik denk ook dat ik het vaak marginaal in krijg en niet super run dus daarom mijn ev zo raar is.