goalgetter3's 18s challenge

• upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door schaapbeh
      Hoop het niet voor je :p

Ik heb die video van Bart inderdaad bekeken en nog een aantal andere ook.

Die van chaserrr moet ik nog maar eens bekijken.

Maar ik heb zeker in de eerste 50-75 games gewoon heel veel fouten lopen maken :( Dus nou maar hopen dat ik dat nog kan compenseren.
      Maak je niet zo druk na meer dan 300 games stond ik nog in het rood. Je hebt nog zat te gaan, kan dus van alles nog gebeuren. Het ga hier maar over 500 games. Hoe je ook eindig zal het op zich niet veel zeggen.
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Helemaal gelijk :P

Maar ik wil gewoon winst maken :p
      Ik ben nogal gedreven om te winnen :s_biggrin: Dus als ik achter sta ben ik niet blij... :s_cry:
    • goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Ik stop er mee, ik haal al mijn geld morgen van pokerstars.

Vind het ontzettend jammer want ik was goed bezig en dit was mijn eerste challenge :(

Goed nieuws voor de overige challengers dus, jullie maken terug kans op een eerste plaats :D

Nu nog even uitzoeken of er nog een room is die 18 mans aanbiedt, want vindt het wel een leuke game.

Heb wel nog een laatste setje gespeeld:

1x4th
      9xout

Final Statistics
      Aantal games gespeeld: 100
      ROI %: 25.15
      Profit: 37.72

Cheers!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey goalgetter3,

Jammer om te zien dat je stopt met de challenge en vooral dat je PokerStars in ieder geval voorlopig even de rug moet toekeren.

Misschien dat je voor jezelf een nieuwe challenge op Ongame kunt beginnen? Daar heb je weliswaar geen 18 mans SnG's, maar wel 30 mans SnG's die over het algemeen erg snel vollopen, zeker de turbo-varianten.

Je kunt dan bijvoorbeeld spelen bij EuroPoker of Betfair
    • goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Bedankt voor het idee, Lanfear! Ik zal het zeker overwegen, eens kijken naar de bonussen enzo :D

Ik heb wel bij veel rooms (WH, poker770, party...) dat mijn PC blijft hangen als ik meer dan 5 tafels speel ofzo. Hopelijk is dit bij de rooms die je vermeldt niet het geval.
    • 1
    • 2