Pokerrooms

• 8 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Full Tilt was de mooist ogende site helaas ;(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Full Tilt was de mooist ogende site helaas ;(
      Hopelijk is het binnenkort weer de mooist ogende :s_biggrin:

PokerStrategy.com ontvangt nieuw statement van Full Tilt Poker
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Betekent dit als die voorwaardes goed komen dat ftp terug komt en we worden uitbetaald?:D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Heel tevreden over 888, lekkere software en opties. Enkel de rakeback is bagger. Nuja layout, de meeste kan je toch volledig customizen dan wat standaard aangeboden wordt.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Hangt een beetje van jezelf af. Stars (en voor de crash FTP) hebben imo altijd de beste software gehad. Op stars krijg je niet de beste rakeback/bonussen maar de support is zeer goed, software ziet er mooi uit, werkt vlot, veel traffic op zowat alle limieten/games,...

Met iPoker heb ik bijv niet echt goede ervaringen, support was niet goed, software tilt me me, niet altijd veel traffic, voor sngs is hun rake erg hoog,...

Party Poker is ook veel traffic, site ziet er ook redelijk uit, maar hun software is ongelofelijk zwaar voor wat het is. Als ik op m'n laptop er 6 tafels open is de kans reëel dat ie crasht. Ook voor SNG's is de rake er een killer.

Van de recente 888 poker ken ik zoveel niet. Pacific poker (zoals het vroeger noemde) had erg bagger software, maar de spelers waren echt ENORM fishy. De software is nu wrs een stuk beter, maar dat zijn de spelers wrs ook.

Everest heb ik ooit heel even opgespeeld maar die software vond ik al helemaal niks.

Voor puur amusement zou ik zeggen: PKR. Software is wel leuk voor recreatief spel. Als grinder is het denk ik niet meteen aan te raden.
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Full tilt poker was voor mij toch wel de beste software en zal voor mij altijd de beste blijven. Misschien ook omdat ik daar mijn grootste ships haalde etc maar qua lay-out was dat toch echt wel het vetste van alle pokerrooms.
      Hopelijk keert het snel terug nu er een overname is.
    • florida20
      florida20
      Basic
      Ik zit nu twee weken poker, gewoon een heerlijke overzichtelijke site, geen bla bla verhalen, iedere dag drie free roll pokertoernooien met een prijzenpot van € 100,- . deze mensen doen echt hun best, ik ben in ieder geval over nu jullie nog.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Florida,

welkom op het forum.

Er zijn nog meer dagelijkse freerolls mocht je die nog niet gezien hebben. Je kunt in totaal iedere dag meespelen in 9 exclusieve freerolls voor PokerStrategen. Een overzicht daarvan vind je hieronder:

Daarnaast zijn er nog de speciale grote depositors freerolls zoals dit weekend de $18.000 freeroll bij PartyPoker.

Alvast veel plezier! :s_cool: