Nl10 Qq Oop

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      villain (BTN) is 16/10 over 700 handen met 25%(8) steak limped pot.
      Zijn f2-3-bet is 20%(5) wat dus nog niet veel zegt maar ik voel er niet veel voor om OOP een grote pot tegen een reg te spelen en besluit voor setvalue/overpair te callen.
      de limp/call gast is een 20/3 vis.
      Dan hit ik de nuts. Net een artikel over gelezen vorige week en multiway ga je hier niet checken. TJ wil je geen gratis kaart geven en dat zou de vis zomaar kunnen hebben.

Easy hand? of kan ik toch hier beter CR spelen vanwege het feit dat villain een cbet heeft van 61%(18).

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($9.31)
      Hero ($12.24)
      UTG ($2.90)
      UTG+1 ($16.34)
      UTG+2 ($6.94)
      MP1 ($8.27)
      CO ($9.90)
      BTN ($17.20)

Dealt to Hero Q:spade: Q:heart:

fold, fold, UTG+2 calls $0.10, fold, fold, BTN raises to $0.50, fold, Hero calls $0.40, UTG+2 calls $0.40

FLOP ($1.55) 9:club: Q:club: 6:spade:

Hero bets or CR???
  • 5 antwoorden
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Als je hier zou check-raisen op een bet van hem, kom je dan niet heel erg sterk over...? krijg je dan uit eindelijk nog wel de value uit zo'n hand die je wilt hebben...
      Daarnaast is hij dan misschien committed waardoor hij zoiezo een turnkaart gaat zien, ook niet altijd gewenst denk ik...
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Regs gaan IP op de button juist super loose de vissen isoleren, dus zou ik hier ook omdat je OOP zit altijd 3bet broke gaan, je loopt in principe achter tegen maar 2 handen he..

As played, donk ik hier het liefste uit, reden daarvoor is dat heel veel draws niet zullen c-betten maar een free-card gaan nemen, en als hij een wanna go broke range heeft hier dan gaat hij je zeker wel raisen op deze flop en krijg je het er denk ik redelijk eenvoudig in..
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Regs gaan IP op de button juist super loose de vissen isoleren, dus zou ik hier ook omdat je OOP zit altijd 3bet broke gaan, je loopt in principe achter tegen maar 2 handen he..
      villain heeft een steal limped pot van 25%. Vergeleken met andere regs dus wat laag. Heb er wel even over gedacht maar toen toch maar alleen gecalled. foutje? moet ik een isoleer raise met zo'n hand altijd 3-betten?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      villain heeft een steal limped pot van 25%. Vergeleken met andere regs dus wat laag. Heb er wel even over gedacht maar toen toch maar alleen gecalled. foutje? moet ik een isoleer raise met zo'n hand altijd 3-betten?
      Persoonlijk vind ik die stat niet zoveel zeg over minder dan 1k handjes, kijk maar hoevaak het voor komt dat je daadwerkelijk in een limped pot de pot gaat stealen, gebeurd niet zo vaak..

Daarnaast ga ik hier altijd 3betten omdat 3 way OOP niet lekker speelt met QQ en je 1 geen overcards wilt hebben 2 geen draws, ze kunnen namelijk van alles hebben. Daarnaast heb je dan gewoon niet het heft in handen als die draws er wel komen en dan krijg je lastige spots...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop tegen iemand die maar 20% fold op 3-bets is dit een supereasy 3-bet voor value. Beetje onzin om dit uit de weg te gaan omdat het moeilijker spelen is uit positie, nu zit je ook uit positie. Als hij met bijna z'n hele range doorgaat na een 3-bet dan wil je met een monster als QQ toch juist om grote potten spelen?

As played vind ik dit wel een mooi board om te donken. De vis zit in een sandwich dus gaat voor veel deadmoney zorgen, daarnaast is het board redelijk drawy en wil je geen freecards weggeven. De BU kan ook nog eens gaan spazzen en je donkbet gaan raisen als (semi-)bluf, of met slechter (KK+, lagere setjes) en dat is allemaal mooi meegenomen.