$4 2R1A - bottem set vs uaredead lol, 300bb deep

• Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Handje vs de sick reg uaredead lol op stars. Weet wel wat hij doet en ik denk dat hij hier altijd beter heeft. AKss, 89ss, QQ/JJ. 2 pairs zal hij denk ik wel ch/call spelen...

Goede fold of toch te nitty?

Poker Stars $4.00+$0.40 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 9 players - View hand 1465062
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

check-me83 (UTG+1): t5950 198.33 BBs
      T. Bonfim (UTG+2): t7626 254.20 BBs
      Hero (MP1): t8890 296.33 BBs
      region150 (MP2): t3000 100 BBs
      QueenBee902 (CO): t6065 202.17 BBs
      yismo (BTN): t6180 206 BBs
      Bigm54 (SB): t2593 86.43 BBs
      Wasiok69 (BB): t3000 100 BBs
      uaredead lol (UTG): t9000 300 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is MP1 with 7 :diamond: 7 :heart:
      uaredead lol raises to t60, 2 folds, Hero calls t60, 3 folds, Bigm54 calls t45, 1 fold

Flop: (t210) 7 :spade: J :spade: Q :diamond: (3 players)
      Bigm54 checks, uaredead lol bets t159, Hero raises to t488, Bigm54 folds, uaredead lol calls t329

Turn: (t1186) T :diamond: (2 players)
      uaredead lol checks, Hero bets t666, uaredead lol raises to t2000, Hero folds
  • 9 antwoorden
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      dit gaat nooit weg. Ook niet tegen uaredead want die weet ook wel wat ze allemaal afstacken op een 4r op stars
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      tbh, dit is 300bb deep. welke hand is slechter dat gaat check/raisen op de turn oop? echt ez fold, ik ben gewoon altijd beat...
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      2 pair of wat danook. uaredead is ook niet zon goede regular hoor, speelt vooral veel volume
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
      tbh, dit is 300bb deep. welke hand is slechter dat gaat check/raisen op de turn oop? echt ez fold, ik ben gewoon altijd beat...
      fold is slecht, just slecht imo in toernooipoker in deze setting tegen deze speler, ak valt obv gewoon niet in zen range, nja of het is iig heel unlikely. Wat ik al zei. Ook regulars weten wat er gemiddeld afgestacked wordt en no way dat uardead in een 4$ top two weglegt bijv
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Toptwo zal hij idd niet folden, maar dat gaat hij ook niet raisen op de turn lol.

Enige hand dat ik beat heb en dat ik hem op de turn nog zie raisen is KQss/ATss oid...
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
      waarom post je de hand dan
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Dit leg ik ook nooit weg hoor, je zit hier vaker goed dan niet goed!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Eerst en vooral, je zit 300bb diep in de hand wat de hand wat anders maakt.
      100bb diep kan je met een set zowat altijd wel afstacken.

Ik zou beginnen met de flop een stuk groter te raisen.
      Ik wil hier meteen heel harde value halen van draws en top pair handen.

Een potsize raise is hier 687 en minder dan dat zou ik het zeker niet maken.
      De turn is niet zon mooie kaart voor jou maar moet je eigeniljk opnieuw voor value gaan betten.

Als je dan geraist word kan je zeker je hand niet folden, daarvoor is hij gewoon te sterk. Wat je volgens mij wel kunt overwegen is callen.
      Zo controleer je wat de pot en vermijd je dat heel wat slechtere handen nog folden als je de turn gaat 3betten. Ook kan je hem de river nog laten bluffen.

De grote les in deze hand vind ik echter dat ik zo diep de flop een heel stuk groter raise.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Eerst en vooral, je zit 300bb diep in de hand wat de hand wat anders maakt.
      100bb diep kan je met een set zowat altijd wel afstacken.

Ik zou beginnen met de flop een stuk groter te raisen.
      Ik wil hier meteen heel harde value halen van draws en top pair handen.

Een potsize raise is hier 687 en minder dan dat zou ik het zeker niet maken.
      De turn is niet zon mooie kaart voor jou maar moet je eigeniljk opnieuw voor value gaan betten.

Als je dan geraist word kan je zeker je hand niet folden, daarvoor is hij gewoon te sterk. Wat je volgens mij wel kunt overwegen is callen.
      Zo controleer je wat de pot en vermijd je dat heel wat slechtere handen nog folden als je de turn gaat 3betten. Ook kan je hem de river nog laten bluffen.

De grote les in deze hand vind ik echter dat ik zo diep de flop een heel stuk groter raise.
      meh ik bet de flop wel gewoon half pot voor value, flat op turn vind ik indd de juiste lijn