overbet preflop Microstakes sngs

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Wat doen jullie wanneer een speler veel te groot raised voor de flop als je bijvoorbeeld boeren in je hand krijgt? 9 van de 10x hebben ze een monster en kun je eigenlijk alleen voor set value spelen.
  • 2 antwoorden
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Vooral in de vroege fase leg ik zulke handen weg. Ik zelf wil het risico niet nemen om er al vroeg uit te liggen. Ook kun je hiervan gelijk een aantekening maken. Houd die persoon extra in de gaten, mocht hij/zij dit vaker doen. Heb je gelijk een soort van read op hem.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Vaak is het idd straightforward : me have big hand, me bet big. In andere gevallen raisen ze vaak handen als 99 - jj/Ak-Aq zo hoog omdat ze er postflop niet goed met kunnen spelen. In het algemeen is het wel een sterke hand, maar het hoeft geen monster te zijn. In de vroege fase speel je sowiso al tight en ga je zonder zelf een monster te hebben meestal niet in een pot verwikkeld raken.

Let ook een beetje op tilt factoren, soms is het gewoon zo dat ze net een redelijk grote pot verloren en nu ineens 10x openen om het verlies meteen terug te winnen.