Help! Wat vroeger lukte, lukt nu niet meer..

• Chinzar
      Chinzar
      Bronze
      Hey mensen,

Ik hoop dat je er niet mee inzit maar had graag een beetje geschiedenis neer gezet. Ik speel +- 4 jaar poker en doe dit puur recreatief (wil niet pro worden of wat dan ook). Het begon allemaal met zowel SnG's (was op FT en eigen 50$ storting) en Cash SSS (Ipoker met de 50$ van PS).

Het SSS gebeuren liep vlot maar op een bepaald moment was ik het beu, je speelt 15 tafels en je wacht... Je krijgt het erin met een flip of liefst beter en dat was het. Ook de vele shortstacks maakten het niet eenvoudig. Op een moment zakte men BR te hard naar men zin en ik stopte met SSS.

In de SnG's verliep ook alles goed tot zeer goed. Van men 50$ maakte ik 600$ en dit door een strak BRM, van 1$ ging ik verder tot de 10$.
      Ondertussen had ik de 6max tafels ontdekt en verhuisde naar Pokerstars met men ipoker bankroll. De FT bankroll cashte ik uit en spendeerde dit geld aan nieuwe cymbalen voor men drumstel.

Aangekomen in de SH tafels speelde ik NL2 om het spel onder de knie te krijgen, dit lukte aardig en besloot al snel de stap naar NL5 te maken wat voor men BR geen probleem was. Ik wou wel een HEM licentie dus we gingen voor de vrij te spelen prof versie op het entraction network. Ook dit ging goed en we werken ons op tot NL20. BR zit ondertussen op 600E online en 450E live (wat NL10 Homegames en zo).

Dan drama, men drumstel moet vervangen worden, geen probleem we cashen uit, houden een NL5 BR over en we starten gwn opnieuw toch?
      NIET DUS.

Ik begin terug op Pokerstars, en het loopt voor geen meter. Grote neerwaardse grafiek en ik moet zowaar bij storten. WTF dit heb ik in geen 4 jaar moeten doen en we spelen gwn NL5 ipv NL20 ofzo.

Een grote pauze dringt zich op, weken tot zelf maanden speel ik amper tot gwn niet. De zin ontbrak me even volledig.

Tot net voor de zomer van dit jaar, vol goede moed begin ik er aan, een verse start op een nieuwe pokerroom met 150E startkapitaal gaan we terug spelen op het entraction netwerk, dit keer linked via PS.

Hier starten we NL4, we krijgen wel wat swings te verwerken maar het lukt om de BR terug omhoog te krijgen. Dit wordt nog eens geholpen door 2 MTT successen waar ik 100E aan men BR mag toevoegen.

Hup we zitten weer NL10...
      EN DAN, 10BI naar beneden op NL10..

Dit is voor mij best schrikken, ik kan het op pech steken (Volgens HEM 6BI onder All-in EV) maar dan nog op 8000handjes ben ik 10Bi's verloren wat volgens mij niet echt enkel op pech kan gestoken worden.

DUS, (en echt sorry dat ik blijkbaar al veel te veel tekst heb neer gezet)
      Wie kan mij helpen om men spel eens goed onder de loep te nemen?
      Zou iemand men hand data base eens willen doornemen of een paar sessie reviews willen maken want ik weet het gwn niet meer. Het is niet alleen de crash op NL10 die me zorgen maakt maar zelf men swingy NL4-5 spel baard me toch enige zorg dat ik ergens 1 of meerdere leaks heb..

In mijn ogen ben ik een vrij ABC speler met Tag-ish stats (altijd al gehad).

Met grote dank,

ChinzaR
  • 8 antwoorden