Hoe haal je max value uit deze river?

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Hey,

Eerst en vooral nog eens bedankt voor alle comments op mijn vorige handen, leer echt veel bij op korte tijd dankzij jullie commentaar!

Hier nog een hand. Villain is 27/16 pf en AF van 1. Hij had al 2x ge3bet pf op 20 handen, maar niet vanuit blinds. Ik raise standaard op D pos met 10-10. Daarna call ik 3bet omdat ik nog de odds voor een set krijg + 10-10 in positie speelt nog redelijk goed.

Daarna bet ik op de flop, zet zijn range nu op 7-7, 8-8, 9-9, of A-K qua handen die ik beat met A-K meer wss dan de pocket pairs. Natuurlijk kan hij ook A-A, K-K of Q-Q hebben. A-Q zou hij eerder C betten denk ik, maar kan altijd. Ik bet dus vooral voor informatie en protectie. Als ik voorlig, zal hij nu folden of ook de turn checken. Als hij 7-7 of Q-Q+ heeft, kom ik het nu te weten want dan raised hij of hij called en bet de turn.

Zijn call verrast mij dus wat. Check behind op de turn voor pot control.

Zijn bet op de river verrast mij ook. Gelukkig heb ik een set gehit, en is de pot wss voor mij, wat ik ook doe (tenzij ik fold natuurlijk :) ).

Tot zover de inleiding :) , nu de vragen:
      1/ betten jullie hier de flop? Of kan je beter checken? Indien je checkt, call je dan een bet op de turn?
      2/ hoe maximaliseer je de opbrengst op de river? We gaan hier zowiezo raisen, maar hoeveel? Ik denk dat all in re raisen het beste is. Ik zie geen handen die een (sterke) re raise callen, maar zouden folden op een all in. Of is het beter om hem maar pakweg 2 dollar te raisen, zodat hij bijna moet callen?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.06(BB) Replayer
      SB ($3.15)
      BB ($7.95)
      UTG ($6.85)
      UTG+1 ($5.50)
      MP1 ($4.05)
      Hero ($8.66)

fold, fold, fold, Hero raises to $0.18, fold, BB raises to $0.57, Hero calls $0.39

FLOP ($1.17) 7:spade: Q:club: 3:heart:

BB checks, Hero bets $0.70, BB calls $0.70

TURN ($2.57) 7:spade: Q:club: 3:heart: 8:club:

BB checks, Hero checks

RIVER ($2.57) 7:spade: Q:club: 3:heart: 8:club: T:diamond:

BB bets $1.28, Hero ???
  • 5 antwoorden