Cashgames bij Pokerstars.be opnieuw global

• 15 antwoorden
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Goed nieuws. Dat was echt bagger. Met wat komt 2 punten overeen om te behalen voor SP?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Wow superleuk nieuws! Dan stap ik binnenkort over naar stars denk ik :D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Denk er ook aan. Zeker als rush uitkomt miss. Weet niet of er veel vis zit. En of mijn account aan ps gelnkt kan worden. Denk het niet :/
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      het ziet er allemaal heel mooi uit, internationale pool voor cashgames, de racestructuur ziet er dezelfde uit als op de .com en als ik het zo zie blijven we evenveel VPP verdienen :)
    • faiser
      faiser
      Bronze
      Begin volgende week zal de lang verwachte overschakeling plaatsvinden. De testperiode is over volgens een pokerstars representative.
    • Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Weet er iemand of er nu uiteindelijk beslist is of er wel of geen bonussen (Stellar rewards, FDB,...) mogen aangeboden worden?
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Upforgrabs
      Weet er iemand of er nu uiteindelijk beslist is of er wel of geen bonussen (Stellar rewards, FDB,...) mogen aangeboden worden?
      FDB in de vorm van Freeroll HU sng waar elk 50% van de prizepool krijgt:
      http://www.pokerstars.be/en/poker/promotions/first-deposit-freerolls/

Stellar is ook gewoon mogelijk volgens de site van Pokerstars.be:
      http://www.pokerstars.be/en/vip/stellar/
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey guys,

Hier kunnen jullie zien wat er tot nu toe veranderd is:

PokerStars.be - Update thread
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      Persoonlijk geloof ik niet dat de .be klanten tegen de volledige spelerspool kan spelen. Zo zijn de 2NL games enkel euro tafels. $ tafels beginnen pas bij 10NL en hoger, naar mijn gevoel staan er ook veel minder tafels in de lobby dan op de .com( had ik tot voor kort erop staan om te railen) .
      Kan iemand van PS hier eens naar informeren ?

[EDIT] sinds gisteren zie is dit verholpen, ik zie nu VEEL meer tafels en $ vanaf 2NL.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Wat is dat voor een onzin? Je moet dus een HU spelen voor bijvoorbeeld een stellar en het maakt niet uit of je wint of verliest, geef dan gewoon meteen het geld ipv de tijd van mensen zitten te verdoen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Wat is dat voor een onzin? Je moet dus een HU spelen voor bijvoorbeeld een stellar en het maakt niet uit of je wint of verliest, geef dan gewoon meteen het geld ipv de tijd van mensen zitten te verdoen.
      Het is volgens de nieuwe wet niet toegestaan om dergelijke cashbonussen te geven. Wel mag je een toernooiticket weggeven :s_biggrin:
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Het is volgens de nieuwe wet niet toegestaan om dergelijke cashbonussen te geven. Wel mag je een toernooiticket weggeven :s_biggrin:
      iemand enig idee of ze ipv cashbonussen ook zo een 'toernooiticket' gaan weggeven
    • Zeffke
      Zeffke
      Bronze
      Nog even een vraagje: Ik heb een .com-account (al paar jaren), moet ik nu een nieuwe account aanmaken voor .be of wordt dit automatisch omgezet? Hoe zit het dan met het geld dat nog op de .com staat? Uitcashen en opnieuw storten?

Grtz
      Zeff
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeffke
      Nog even een vraagje: Ik heb een .com-account (al paar jaren), moet ik nu een nieuwe account aanmaken voor .be of wordt dit automatisch omgezet? Hoe zit het dan met het geld dat nog op de .com staat? Uitcashen en opnieuw storten?

Grtz
      Zeff
      De overschakeling gebeurt automatisch, Zeff. Je vip-status, cash en FPP's verhuizen allemaal samen met jou naar het .be platform. Je hoeft zelf helemaal niets te doen!

Hier vind je overigens een topic waarin alle veranderingen en het hele .be platform in detail worden bekeken:
      PokerStars.be - Update thread

Hier vind je een nieuwsbericht waarin we het veranderde VIP-systeem bespreken:
      http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Nieuwe-PokerStars.be-VIP-systeem_52311/

Vriendelijke groeten,

Tim
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      iemand enig idee of ze ipv cashbonussen ook zo een 'toernooiticket' gaan weggeven
      De cashbonussen zijn jammer genoeg niet meer beschikbaar in de VIP store. Ondermeer de $4.000 bonus voor 250.000 FPP's en de $1.500 bonus voor 100.000 FPP's is niet meer beschikbaar.

Waarom ze daar geen ticket voor geven, weet ik ook niet. Misschien omdat ze vermoeden dat die - binnen een Belgische pool - te weinig gebruikt gaan worden. Het is nl. zo dat je voor die stellar bonus een ticket krijgt voor een HU SNG, en de eerste en tweede plek dezelfde hetzelfde betaald krijgen. Dit wil dus wel zeggen dat je tegen een andere Belg die SNG speelt. Misschien dachten ze dat dit systeem niet werkbaar was bij hogere bonussen?