NickB1604's blog: Grinding nl25 fr and up

• NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      Hallo,

Na een lange tijd wordt het eens tijd voor mijn eerste blog. Geen idee waar ik moet beginnen dus eerst maar eens voorstellen. Ik ben Nick, 20 jaar oud, ik woon nog bij mijn ouders en werk 40 uur in de week in de detailhandel. In mijn vrije tijd mag ik graag pokeren, series kijken en een paar biertjes drinken

Over mijn pokergame. Ik speel over het algemeen full ring poker maar ik mag ook graag wat turbo sng/mtt spelen, maar ik wil me nu vooral gaan richten op full ring bss en ik wil deze blog gaan gebruiken om mijn spel te verbeteren. de minpunten van mijn spel zijn:

- Tilt: zowel positief als negatief. Bij winst ga ik vaak te opportunistisch spelen waardoor ik te veel handen ga spelen en bij verlies ga ik de verkeerde handen uit de verkeerde posities spelen om mijn verlies goed te maken.
      - Geduld: Ik raak af en toe wat afgeleid waardoor ik meer met andere dingen bezig ben dan poker of ik ga te veel tafels spelen
      - postflop game: mijn postflop game is nog niet 100% waardoor ik afbetaal met de verliezende hand

Ik wil mijn spel gaan verbeteren en ga mijn spel maand voor maand bekijken.

De doelen voor de maand oktober-
      - 30k handen (niet meer dan 9 tafel tegelijk)
      - gold status behouden op stars
      - Alle artikelen over postflop spel opnieuw lezen
      - De coachings van de full ring coaches volgen
      - meer actief worden op het forum

hopende dat ik hiermee een intro heb geschreven groet ik u en ga ik aan het grinden
  • 10 antwoorden