kq9j

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik call de 3bet omdat hij hier meestal wel aaxx heeft en dus vaak wel face up speelt. nadeel is ik speel oop.
      op de flop flop ik wat ik wil feitelijk, al was ik natuurlijk blijer geweest met de nutstraight of zo.
      hij cbet halve pot wat feitelijk niks betekent, maar als ik hier gewoon flink reraise dan krijg ik alleen actie van maybe sets (welke?) en de nutflush.

ik kan dan dus gewoon flatten of wat ik doe een funky minreraise om een eventuele spazz uit te lokken. of maybe folden, maar lijkt me ook niet echt ok.
      turn bet hij niet volledig, en ik besluit me bij mijn originele gedachte te houden en gooi het er maar in.
      op de turn twijfelde ik wel wat tussen folden en het erin gooien, maar gezien 3bet pot en dat ik call lijkt een fold me hier ook niet altijd goed.

calldown lijkt me ook niet super. als ik flop call moet ik denk ik een turnbet folden omdat ze hier zelden slechter doorbarrelen.

Grabbed by Holdem Manager
      PL Omaha $0.50(BB) Replayer
      SB ($50)
      BB ($79.50)
      UTG ($115)
      UTG+1 ($116)
      Hero ($50.84)
      BTN ($51.65)

Dealt to Hero K:diamond: Q:heart: 9:diamond: J:diamond:

fold, fold, Hero raises to $1.75, BTN raises to $6, fold, fold, Hero calls $4.25

FLOP ($12.75) 6:diamond: 2:diamond: 3:diamond:

Hero checks, BTN bets $6.50, Hero raises to $13, BTN calls $6.50

TURN ($38.75) 6:diamond: 2:diamond: 3:diamond: K:heart:

Hero checks, BTN bets $24, Hero raises to $31.84 (AI), BTN calls $7.84

RIVER ($102) 6:diamond: 2:diamond: 3:diamond: K:heart: 5:spade:

Hero shows K:diamond: Q:heart: 9:diamond: J:diamond:
      (Pre 33%, Flop 0.0%, Turn 0.0%)
  • 1 antwoord
    • Leondoro
      Leondoro
      Bronze
      Het zou fijn zijn als je ook wat postflop stats / reads zou posten.
      X/r is echt t slechtste wat je kunt doen op deze flop.

Nu die callt op de flop en turn bet kun je je hand echt heeeeel easy mucken.
      Die keer dat hij jou hero blufft met Ad gaat echt nooit opwegen tegen de keren dat je hier dood bent.