Protected funds

• DenTuffer
      DenTuffer
      Bronze
      wat is dit lol kan niks meer spelen omdat ik aan mijn limit zit.
      al me ander funds is protected funds door de belgian gaming regulations

kan nu al paar daen niks meer reggen

Iemand idee of ik daar wat kan aan doen
  • 2 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey DenTuffer,

We hebben in het nieuws al gesproken over die limieten. Je kunt het er hier op nalezen en hier kun je het overzichtsartikel bekijken, met alle andere gepubliceerde artikelen.

Hier hebben we ook een forum waar je al jouw vragen over de Belgische legalisatie kan stellen.

In short komt het er op neer dat je maximaal 700 euro over 10 uur mag verliezen en als je daarover gaat, word je automatisch excluded voor een bepaalde periode. Daartegenover staat wel dat de cashgame pool internationaal is geworden en je -tenzij poker het hoofdinkomen is- geen belastingen meer moet betalen over jouw winsten. Momenteel gaan we er van uit dat die exclusion periode 5 dagen duurt, maar dat is niet officieel bevestigd.

Hoeveel belastingen je moet betalen als poker jouw hoofdinkomen is, is een vraag waar velen bij de belastingdienst zich het hoofd over breken. Ze zijn er met andere woorden nog niet uit, maar vanaf het geweten is, verneem je het hier meteen.

Als je meer wil weten over wat er nog zoals veranderd is, kun je hier terecht:
      PokerStars.be - Update thread
    • DenTuffer
      DenTuffer
      Bronze
      bedankt