Aangenaam, Storm is de naam!

• StormXL
      StormXL
      Bronze
      Na al het één en ander te hebben gelezen hier op het forum is het toch tijd dat ik me even voorstel.

Mijn nick is Storm(XL) en geboren in het goede jaar 1969. De nick Storm heb ik al vanaf het begin dat ik op het net zwerf. Ook in het dagelijks leven word ik regelmatig met Storm aangesproken.

Eind 2005 begin 2006, dacht ik, ben ik begonnen met pokeren. Dit was alleen nog maar voor play money op Party Poker. Toen ik het speel een beetje beter leerde kennen ben ik verhuisd naar Full Tilt en ben daar begonnen met freerolls.
      Na een poosje pauze (lees: een paar jaar) heb ik het spel weer opgepakt en toen full tilt helemaal op zwart ging had ik een kleine BR van iets rond de $150,= opgebouwd en nog steeds geen storting gedaan.

Tja, geen Full Tilt! En nu? Na het op zwart gaan ben ik bij Poker Stars terecht gekomen. Ook daar weer begonnen met freerolls en de eerste dollars staan ondertussen op m'n BR.

Tijdens het volgen van nieuws over Full Tilt kwam ik uiteindelijk op deze site terecht. Na het lezen van enkele strategieën werd het snel tijd om lid te worden zodat ik verder kon lezen. Natuurlijk ook even de quiz gedaan en een startkapitaal verdiend. Echter heb ik één hele grote fout gemaakt: ik heb me opnieuw aangemeld bij Party Poker om daar met m'n startkapitaal verder te gaan. De $50,= was zeer snel en probleemloos binnen maar toen bleek dat er maar weinig te spelen was als ik volgens een strenge BRM te werk wil gaan. SNG's hebben een te hoge buy-in of je speelt een turbo waarbij je binnen enkele minuten op een "bingoniveau" komt door de grote sprongen tussen de blinds. (Gelukkig is m'n BR ondertussen al wel gestegen met enkele dollars :) )

Full Tilt blijft toch m'n favo software gevolgd door Poker Stars. Party Poker staat voor mij nu helemaal onderaan en dat ligt niet aan het geringe aanbod aan SNG's met een lage buy-in maar meer aan de brakke software en onoverzichtelijke uitbetalingen (hiermee bedoel ik dat je bij sommige SNG's niet kan zien wat de prijzen structuur is, en ik weet toch graag van te voren wat ik kan winnen)

Poker is voor mij een hobby en als ik speel speel vaak maar één tafel.

Verder heb ik nog als hobby fotograferen en fotobewerking (dit laatste doe ik te vaak tijdens het pokeren...)

Het resultaat van m'n andere hobby:

Als je nog iets wilt weten mag je dat natuurlijk altijd vragen zolang het maar geen moeilijke vragen zijn :)

Groet'n,

Storm (Gert)
  • 4 antwoorden