Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

A-Q hit op de flop, 3 harten op turn

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Hey,

Deze hand speel ik volgens mij goed, maar wil toch eens checken omdat dit soort situaties veel voorkomt.

BB heeft 14/6, AF1.5 over 80 handen, limper heeft 80/0 over 10 handen.

PF standaard raise denk ik, 50c is ook mogelijk.

Flop bet ik aan de hoge kant om flush draws te chargen, eventueel K-Q (zeker in range van BB). Daarna is de turn een tegenvaller, maar omdat tegenstander checkt, blijf ik protecten voor het geval hij een harten heeft. Bij een call op de turn fold of check ik op de river. Iets over half pot is genoeg om te protecten, want we zitten al op de turn.

Comments?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($9.59)
      BB ($10)
      UTG ($10.34)
      UTG+1 ($14.39)
      UTG+2 ($18.61)
      MP1 ($2)
      CO ($10)
      Hero ($10)

Dealt to Hero Q:spade: A:club:

fold, UTG+1 calls $0.10, fold, fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, BB calls $0.30, UTG+1 calls $0.30

FLOP ($1.25) 2:heart: Q:heart: 4:club:

BB checks, UTG+1 checks, Hero bets $0.92, BB folds, UTG+1 calls $0.92

TURN ($3.09) 2:heart: Q:heart: 4:club: T:heart:

UTG+1 checks, Hero bets $1.74,
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop is het normaal 4bb + 1 bb per limper dus mocht eigenlijk 50c zijn :P

Op de flop moet je natuurlijk gaan protecten multiway. Daar bet ik toch 1$ of 1.1$.

De turn is echt supppppeeerkut... :D . Maar om hier gewoon de hand op te geven vind ik het wat te zwak... Er zitten nog wel wat handen in zijn range waarvan je wint. Dus ik ga hier gewoon 2/3 pot protecten tegen any draw.

Bij een call geef ik op
      Bij een raise ook.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Preflop is het normaal 4bb + 1 bb per limper dus mocht eigenlijk 50c zijn :P

Op de flop moet je natuurlijk gaan protecten multiway. Daar bet ik toch 1$ of 1.1$.
      Mja dit sowieso. Limpers letten toch niet op je sizing, dus kan je het gerust wat $0.50 maken met je valuehanden zoals AQ. :)

Op de flop lekker groot doorbetten, beide villains hebben redelijk wat Q's in hun range die je allemaal domineert (KQ, QJ, QT, Q9 en wie weet welke Qx de 80/0 vis nog meer heeft) en 's wil je ook flink laten betalen.

Op de turn knal ik ook weer door, $2.50 kan hier prima. Hij heeft nog steeds veel Qx in zijn range die je allemaal domineert. Wanneer je geraist wordt heb je een easy fold en wanneer je gecalled wordt kan je de river heus nog wel valuebetten tegen slechtere Qx. Zo'n station die limpt heeft hier veel meer in zijn range dan enkel flushes, hij kan bijvoorbeeld ook 4:s8 hebben waarmee hij 3 straten downcalled.