Banned

• spienpiet
      spienpiet
      Bronze
      hallootjes,

Ik heb een vraagje , ik ben geband op pokerstars omdat ik met een vriend van me sitengo's online spelen. Blijkbaar had ik een keer aq gefold en was dat softplay etc. We moesten die handen uitleggen en als resultaat werden we gebanned en de mensen om ons heen ook wat met ons te maken hadden. Nu is mijn vraag is dit permanent? en is er als nog enige mogelijkheid stars te spelen? Nu ftp ook al weg is -.-

Thx voor advice alvast:D
  • 39 antwoorden
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Wat denk jezelf?
    • spienpiet
      spienpiet
      Bronze
      ik denk zelf permanent maar wij konden dit toch ook niet weten, ofja ik lees niet de terms enzo, en we dedne het niet extra, maar is er geen mogelijkheid om te spelen?
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      denk niet dat ze je account nog terug zullen geven
      of je maakt een account aan met je broer id ofzo
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ik denk dat het wel definitief gaat zijn ben ik bang. Je hebt al gevraagd naar de beslissing en geklaagd neem ik aan en als ze dan nog steeds zeggen dat ze jullie niet geloven.. ben je denk ik de spreekwoordelijke sigaar.

Gelukkig voor jou kun je nog uit heel veel andere pokerrooms kiezen hier bij Pokerstrategy met veel mooie sign-up bonussen en rakeback deals.. ;) .
    • spienpiet
      spienpiet
      Bronze
      ja ik heb al wat sites geprobeerd maar alleen stars en ftp waren naar mijn zin ^^ enja iedereen om mijn heen die mij kent moet utischrijven en dan word het account geclosed.
      Dusja ik dacht misschien ander ip aanvragen en onder vriends naam spelen , alleen hoe zit dat dan met uitcashen?
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      dan moet jouw vriend storten
      en jij speelt met zijn account dan
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Massa's DON plants in China kunnen ze niet ontmaskeren, maar een speler uit de provincie die 1x AQ fold hebben ze direct te pakken. Sterk.
    • spienpiet
      spienpiet
      Bronze
      haha ja xD
    • huzink
      huzink
      Bronze
      mag je niet meer AQ folden dan ik fold die zo vaak zal ik maar oppassen dat ze het niet zien :D
      maar zal wel meer achter zitten dan die fold alleen.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Massa's DON plants in China kunnen ze niet ontmaskeren, maar een speler uit de provincie die 1x AQ fold hebben ze direct te pakken. Sterk.
      Waren ook veel don cheaters gepakt maar als je het niet obv doet lul je jezelf er makkelijk uit. Verder denk ik niet dat het de bedoeling kan zijn dat we hier tips geven om te multiaccounten. Verder als er geen tijd bij de ban stond zal het permanent zijn en kun je het beste op een van onze andere partners spelen.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      sad
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      terecht, gewoon uberstom imo.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Verder denk ik niet dat het de bedoeling kan zijn dat we hier tips geven om te multiaccounten. Verder als er geen tijd bij de ban stond zal het permanent zijn en kun je het beste op een van onze andere partners spelen.
      Het is inderdaad absoluut niet de bedoeling om hier tips over multiaccounting te geven. Het is niet toegestaan door PokerStars. Daarnaast loop je het risico dat je account bevroren wordt als PokerStars erachter komt. Ik zou dit dus zeker afraden.

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
      Ik denk dat het wel definitief gaat zijn ben ik bang. Je hebt al gevraagd naar de beslissing en geklaagd neem ik aan en als ze dan nog steeds zeggen dat ze jullie niet geloven.. ben je denk ik de spreekwoordelijke sigaar.

Gelukkig voor jou kun je nog uit heel veel andere pokerrooms kiezen hier bij Pokerstrategy met veel mooie sign-up bonussen en rakeback deals.. ;) .
      Ik denk dat je beter af bent op een andere pokerroom zoals Twisted1984 al aangaf. Je kan bijvoorbeeld 888Poker en Poker770 gratis uitproberen met respectievelijk $8 en $7.70, misschien dat het pokeren je daar wel bevalt. :)
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Dus als ik thuis zit op mijn account en me broertje zit thuis op zijn account en we zitten aan de zelfde tafel met sng en ik fold mijn aq dan kan ik banned worden?? Of is dit iets heel anders?? :tongue: :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door johninho123
      Dus als ik thuis zit op mijn account en me broertje zit thuis op zijn account en we zitten aan de zelfde tafel met sng en ik fold mijn aq dan kan ik banned worden?? Of is dit iets heel anders?? :tongue: :D
      Nee, want als je op hetzelfde IP zit kun je niet eens in dezelfde SNG-spelen omdat je je niet mag inschrijven.

Maar als je met je broertje vaker samen in dezelfde SnG speelt en steeds plays maakt die er op duiden dat je elkaar niet uit het toernooi wilt gooien, dan zullen beide accounts inderdaad gebanned worden omdat dit uiteraard een nadeel is voor de andere spelers.

Om de schijn van collusion te voorkomen zou ik iedereen aanraden om überhaupt te vermijden samen te spelen in STT's met mensen die je kent.
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Als PS er kennis van krijgt dat bepaalde spelers samenwerken, wordt dit steeds onderzocht. Meestal is dit een gevolg van klachten van andere spelers maar ze zullen ook wel een eigen systeem hebben om collusion aan te pakken.

Ik vind het mooi om te horen dat deze spelers ook effectief worden geweerd. Ik heb er dan ook helemaal geen medelijden mee.

Het zal niet zijn van eens een keertje AQ te folden, maar van systhematisch samen te spelen en elkaar een handje te helpen.

Iedereen zou dit moeten toejuichen in plaats van tips te geven om deze ban te omzeilen.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Ja spelen soms wel tegen elkaar in een toernooitje maar ik ben er juist op gebrand om hem eruit te knikkeren lol
    • Wabbo
      Wabbo
      Bronze
      Ja, eigen schuld natuurlijk. Beetje AQ folden, dat kan natuurlijk niet he.
    • joyceenbob
      joyceenbob
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ILTGGT

Het zal niet zijn van eens een keertje AQ te folden, maar van systhematisch samen te spelen en elkaar een handje te helpen.

Iedereen zou dit moeten toejuichen in plaats van tips te geven om deze ban te omzeilen.
      +1
    • 1
    • 2