Yoshiwa zegt zwemmarathon

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Omdat het makkelijker is alles in aparte topic te zetten even deze nieuwe :

Met de waterpoloclub waar ik speel doen we op 18 oktober een zwemmarathon.
      Punt is dus dat je daar mensen voor moet vinden die je sponsoren om de baantjes te zwemmen.
      Nu kan je als 11 jarige easy alle deuren in je straat afgaan en mensen geven je wel wat , maar als 23 jarige gaat dat iets minder hard lukken , kwestie dat ik niet zo cute ben :P

Daarom wil ik hier es vragen of er mensen es wat aan hun karma willen doen en me hierin sponseren . Elke amount is prima , gewoon 1$ is zelfs al tof.
      Kwestie toch iets tof te kunnen terug doen , als ik aan 50$ kom voorzie ik de topic van pics (zal wel iemand in het publiek vragen er wat te trekken) .
      Als ik ooit aan 100$ zou raken wil ik met een pokerstrategy badge op mijn zwembroek gaan zwemmen , op voorwaarde dat ik daar op tijd aan kan geraken .
      Heb al nagevraagd bij elias en melv of dit zou lukken maar voorlopig nog geen reactie :P

Opbrengst gaat integraal naar de clubkas , vnl om de trainers ed die zogoed als vrijwillig werken toch iets te kunnen geven , materiaal aan te kopen , ed.

Alvast bedankt op voorhand !

Stand van zaken:
      -voorlopig vind ik niemand die me badges kan bezorgen

Sponsors:
      10$ melvin (ontvangen)
      5$ martijn666 (ontvangen)
      10$ NickB1604 (ontvangen)
      Sjengfred+marple
      Als je de 4km haalt sponsor ik $10, als je de 3750 haalt sponsor ik $7.5 en jij $2.5, als je de 3500 haalt sponsor ik $5 en jij $5 en daaronder draai jij op voor de volledige beiden $10. (ontvangen marple , niet ontvangen sjengfred)
      beukie1+darko163elk 10$ (1u coaching als ik geen 3.5km haal) (ontvangen beuk , ontvangen darko)
      cognitief:
      Als je de 3,33km haalt zal ik je $10 sponsoren, als je dit niet haalt spelen we een $5 HUSNG om te bepalen of ik het alleen sponsor of we beide $5 om $5 doen.(ontvangen)
      anoniempje: 20$ (ontvangen)

username @ stars = yoshiwa1988

Interesse :
      Sjors

Voor interessante tegenprestaties e.d. post gerust al je ideeën :)
  • 63 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      En dan even over de afstand.
      Na even denken lijkt 4km me praktisch onhaalbaar . Zowieso is dat in vgl met mijn prestaties vrij unbeatable , laat staan dat ik dat haal tijdens die zwemmarathon (zal wss vrij druk zijn per baan dus zal niet 100% vrijuit kunnen zwemmen)

Wat ik denk qua odds die ik mezelf geef:
      3km moet easy haalbaar zijn
      3.3km haal ik 60-70% vd keren
      3.5 km is al vrij nipt , zal minder dan helft zijn

Is idd een leuk idee om tegen me te betten , probleem is dat ik dan snel een behoorlijke som riskeer die al snel tegen de amount van mijn lidgeld aan gaat liggen als deze actie wat succes krijgt :P

Daarom sta ik open voor elk voorstel obv :)
      Zomaar sponsoring is leuk , iets anders erbij kan ook prima.
      De tegenprestaties die in de original post staan blijven zowieso gelden obv :)
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      In voor $10 omdat het voor een goed doel is, ik denk namelijk dat je met 3.5km het jezelf te makkelijk maakt. 3.3km haal je close to 100% van te keren.

Hoe snel ben je op 100m sprint en is het een 25m of 50m bad?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Mhhh denk je?
      Op 100 m sprint was mijn snelste tijd dit seizoen 1 min 13 (een kleine ramp ino:( hoor echt 1.05 - 1 te halen eigenlijk :$ ) en dit was 1 week geleden
      Zoals ik reeds zei begin ik in die 10*100 dus aan 1.13 en eindigde aan 1.23.
      Tempo zwemme is idd wel iets anders dan 100m de ziel uit je lijf spurte en dan eff rusten .
      Is in een 25m bad , maar vrees dat ik dus in een vrij drukke baan (6-8 mensen per baan) zal moeten zwemme wat natuurlijk wel wat hindert.

Een tegenvoorstel van me is dat ik als ik de 3500 niet haal ik de helft van jullie inleg erbij sponser , als ik de 3750 niet haal 30% , als ik de 4000 niet haal 20%.

Dit met een max van 50$.
      Does this sound ok?
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Okay ik had eigenlijk wel verwacht dat je wat sneller zou zijn :D . Ook met drukke banen wordt het een stuk lastiger natuurlijk.

Voorstel: Als je de 4km haalt sponsor ik $10, als je de 3750 haalt sponsor ik $7.5 en jij $2.5, als je de 3500 haalt sponsor ik $5 en jij $5 en daaronder draai jij op voor de volledige $10.

Zo krijgt de club sowieso $10 maar wordt jij wel gemotiveerd om je kapot te zwemmen :D .
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      deal
      Laat die voorstellen maar komen he mensen ;)
      Wees creatief in je tegenprestaties:P
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      wat is het goede doel?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      De opbrengst gaat naar de clubkas :)
      Op die manier kunnen we alle trainers enzo toch iets van vergoeding geven voor al hun uren.
      Probleem met zwembad is dat een uur een zwembad huren , zelfs voor een club , vrij duur is ed :)
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      Ik zal vanavond 10 dollar overmaken. Ik geloof wel in jouw sportieve prestatie en dat ga je wel halen.
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Welke waterpoloclub gaat het over? :D
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      The marathon is a long-distance running event with an official distance of 42.195 kilometres (26 miles and 385 yards),
      Vind de titel nogal overdreven.. als je de 42km haalt maak ik er $10.000 van! :D
    • beukie1
      beukie1
      Bronze
      Hey Yoshiwa ,

Ik doe mee voor 10$ sowieso.
      Een kleine tegen prestatie zou ik wel tof vinden, namelijk dat je 3.5km zwemt en haalt.
      Fail je, dan zou ik graag een prive-coahing van een uurtje willen hebben.

Groetjes HenkB.

Hmmm kzou er ook een max. tijd aan moeten verbinden ....... :D
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      The marathon is a long-distance running event with an official distance of 42.195 kilometres (26 miles and 385 yards),
      Vind de titel nogal overdreven.. als je de 42km haalt maak ik er $10.000 van! :D
      Hij gaat in het zwembad zwemen he niet het kanaal over
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NickB1604
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Hij gaat in het zwembad zwemen he niet het kanaal over
      Ja lol , imo kan ik dat halen maar het zal niet in een uur zijn:D

Nog 5$ en jullie hebbe recht op fotos ;)

Mijn waterpoloclub noemt KgZv , koninklijke Gentse Zwemvereniging
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Ik wil dezelfde bet als Sjengfred als jij dat ook wilt.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Marple08
      Ik wil dezelfde bet als Sjengfred als jij dat ook wilt.
      yeh kan er wel bij , bedankt ook alvast ;)

Bij deze beloof ik dus ook al fotos in action ;)
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      ik heb 10 dollar overgemaakt dus kom maar op met die foto's :P
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Als ik nog een leuke tegenprestatie kan bedenken zal ik ook wel $10 sponsoren. :rolleyes:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Cognitief
      Als ik nog een leuke tegenprestatie kan bedenken zal ik ook wel $10 sponsoren. :rolleyes:
      je geeft maar een gil alsje wat weet:)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Geld van beuk is ontvangen
      Iedereen die wenst iets bij te dragen , laat gerust iets horen!