HUD instellingen

• jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb een holdemmanager trail gedownload en ben aan het kijken hoe het werkt. ik was bezig met mijn hud instellen maar wist nou niet precies wat ik in moest vullen. wat hebben jullie als instelling bij je hud? en is dit afhankelijk van je spel ringgame, sitngo of mtt? ik zelf speel nl holdem sitngo mtt (180) en stt.

jesse
  • 11 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Het hangt zeker af van het spel dat je speelt, als sng speler heb ik uit eigen ervaring bv. minder aan een hud. Bij cashgames zijn er dan weer veel stats meer useful.

Twisted heeft ooit een mooi "artikel" gemaakt waarin hij de stats uitvoerig bespreekt. Dit artikel vind je hier.

Als je misschien zou kunnen aangeven welke variant je speelt, dan zullen er zeker nog mensen een iets specifiekere uitleg kunnen aanbieden. Indien je nog vragen zou hebben.. ^^
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Het hangt zeker af van het spel dat je speelt, als sng speler heb ik uit eigen ervaring bv. minder aan een hud. Bij cashgames zijn er dan weer veel stats meer useful.

Twisted heeft ooit een mooi "artikel" gemaakt waarin hij de stats uitvoerig bespreekt. Dit artikel vind je hier.

Als je misschien zou kunnen aangeven welke variant je speelt, dan zullen er zeker nog mensen een iets specifiekere uitleg kunnen aanbieden. Indien je nog vragen zou hebben.. ^^
      Sterker nog HUD uitwisseling is ook mogelijk hoor, zoals copymeistrrr terecht aangeeft is de variant en het level dat je speelt erg belangrijk bij het bepalen van je HUD.
    • sjaakdaniels
      sjaakdaniels
      Bronze
      Begin met hem simpel te houdenen gebruik bv. eerst 4 stats, Vpip / Pfr / 3 bet / fold to 3bet en aantal handen.
      Als je daar overzicht mee hebt kan je b.v. steal / fold BB to steal / flop cbet / fold to flop cbet / WTSD adden.
      Denk dat dit over het algemeen wel de meest gebruikte stats zijn.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjaakdaniels
      Begin met hem simpel te houdenen gebruik bv. eerst 4 stats, Vpip / Pfr / 3 bet / fold to 3bet en aantal handen.
      Als je daar overzicht mee hebt kan je b.v. steal / fold BB to steal / flop cbet / fold to flop cbet / WTSD adden.
      oke maar wat moet ik doen met percentage's ik heb eerder een hud gehad maar daar stonden ze al ingesteld en kon je ze veranderen. nu heb ik geen idee wat nou handig is.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

ziet er uit als idd een heel mooi artikel. ik ga hem zeker lezen maar ben nu nog even een 180 sitngo aan het beaten. helaas nog zonder hud
    • sjaakdaniels
      sjaakdaniels
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jesseHu
      Oorspronkelijk gepost door sjaakdaniels
      oke maar wat moet ik doen met percentage's ik heb eerder een hud gehad maar daar stonden ze al ingesteld en kon je ze veranderen. nu heb ik geen idee wat nou handig is.
      Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, voor zover ik me kan herinneren zijn de standaard instellingen goed, jij geeft alleen aan welke stats hij displayed.
      En dat gebeurt dan in percentages.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      bij de holdem manager die ik gedownload heb krijg ik dan <inf en moet ik zelf percentages invullen. ik heb nu de percentage's van het artikel van Copymeistrr gebruikt maar dit is eigenlijk voor ringgame volgens mij. dus ik sta nog helemaal open voor sugesties.
    • sjaakdaniels
      sjaakdaniels
      Bronze
      aah okay, sorry heb het stukje van HEM gemist, heb zelf PT3, dus kan je daar niet verder mee helpen:p
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb nu die hud ingesteld maar het is niet overzichterlijk. ze staan op de verkeerde plaats en zijn eigenlijk te groot. ik heb namelijk niet zo'n heel groot scherm, 15 inch. hoe doen jullie dat? groter scherm kopen?:P
    • sjaakdaniels
      sjaakdaniels
      Bronze
      met pt3 kan ik gewoon de huds verslepen en dan saven, en ook qua grote aanpassen, moet met hem ook kunnen lijkt me, check anders op de website effe de tutorial:P
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      heb ik gedaan maar daar komt alleen slepen aan bod. maar er is gewoon geen ruimte...