traffic op de servers

• PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Hoi,

ik speel op pokerstars sinds FT kapot is. helaas ben ik hier niet tracked.

Ik zou graag een tracked account ergens willen hebben.

Nu had ik over het ipoker netwerk een aantal vragen:

- Welke room heeft de meeste traffic voor de $20 en kleiner SnGs?
      - Welke room heeft de meeste fish voor deze tafels?
      - Welke software is echt een afrader voor multitafelen?

ik hoop op wat meer informatie hierover. ik kon hier in de vorige posts nog weinig over vinden.
  • 3 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Het traffic is overal hetzelfde aangezien het een netwerk is :D Ik denk dat de software vrij vergelijkbaar is. Het traffic van sit&go's weet ik niet, speel cashgames.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Mike,

Voor de rooms op het iPoker-netwerk is dit allemaal gelijk. De pokerrooms delen hun spelerspool. Dus als jij op William Hill speelt, dan speel je in de SnG tegen spelers van WH, Titan Poker, Poker770 etc.

Ook de software van alle rooms is vergelijkbaar alleen het design is anders.

Voor SnG zou ik zelf echter eerder Ongame aanraden omdat daar op de SnGs <$20 meer traffic is.

Je zou dan bijvoorbeeld kunnen spelen bij EuroPoker of Betfair. Bovendien speel je dan ook automatisch mee in onze $50.000 Ongame rake race.

Je kunt sowieso Poker770 van het iPokernetwerk wel uitproberen met het gratis kleine startkapitaal. Meer info daarover vind je hier: Gratis pokeren bij Poker770
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      bedankt lanfear, ik zal dan binnenkort eens een kijkje nemen op het ongame netwerk :)