Brief over bonussen

• MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Loop ik net naar de deur om de post te pakken, zie ik een voor mij onbekende brief waar Royal Mail op staat.

Ik open de brief, tref ik het volgende:

Hierin staat dat ik twee bonussen krijg, in totaal $115 waard!
      Wel nice moet ik zeggen. Komt voor mij alleen verkeerd uit vanwege de challenge, maar dat terzijde.

Normaal gesproken krijg ik een mail over een bonus of wat dan ook.
      In dit geval gewoon een brief..

Meerdere mensen die dit hebben ontvangen of hebben meegemaakt?
      Dikke pluim voor PartyPoker! :D
  • 14 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      4 jaar geleden ook eens gehad (had lang niet gespeeld, ingegaan op bonusoffers) bij mij was het maar een tientje...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nice,

al meteen ingelogd om je bonus te claimen? :s_cool:
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      al meteen ingelogd om je bonus te claimen? :s_cool:
      Jazeker!

Was alleen een beetje dom, want had nog 37 dagen om het te claimen, besef het me net pas. De bonus zelf duren maar 21 en 30 dagen.
      Dus dat komt niet echt goed uit, aangezien ik nu die 18s challenge heb :facepalm:

Komt wel goed, hoop ik! :D
      Zou mooi zijn als ik minimaal 50 dollar (1 deel van de bonus) kan vrijspelen.
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Haha heb ook al 2 zo'n brieven gekregen van partypoker. Vond het opzich wel grappig dat ze daarvoor een brief sturen ipv een mailtje.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      aja, das idd niet echt handig. Maar ok, hier en daar tussendoor wat spelen. Of snel die 500 SnG's erdoorheen jagen en dan overstappen naar Party :s_cool:
    • willemrules
      willemrules
      Gold
      ook zo'n brief gehad maar dan wel voor een tientje.
      Is ondertussen al de 4de keer ofzo :p

Ma nooit echt op ingegaan :)
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Normaal gesproken krijg ik ook mailtjes van PP of soms van Everest, maar meestal lees ik daar te snel doorheen, waardoor ik de bonus gewoon mis.

Bonussen van een tientje doen mij ook niets, maar 15 dollar speelgeld + 100 dollar bonus, dat kan ik toch niet afslaan haha!

Denk dat ik eerst zo snel mogelijk die 500 games probeer af te maken om vervolgens PP leeg te grinden. Wie weet houd ik er nog een aardige bankroll van over. We zullen het zien haha!

Wel nice dit, mag echt gezegd worden! :f_thumbsup:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Lol, ben benieuwd of ik het krijg, denk niet dat dat doen bij een speler die een maandje speelt :coolface:

Of juist wel, bij PP gooien ze je sowieso dood met bonussen :pokerface:

edit: staat er een logo op de enveloppe ofzo? straks krijg ik nog dat mijn ouders zeggen WAT IS DIT HEB JE HET ADRES OPGEGEVEN ZIE JE NOU WEL :facepalm:
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Brief komt persoonlijker over he, dus dat werkt beter :p.

Heb er ook wel eens 1 gehad inderdaad.
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      edit: staat er een logo op de enveloppe ofzo? straks krijg ik nog dat mijn ouders zeggen WAT IS DIT HEB JE HET ADRES OPGEGEVEN ZIE JE NOU WEL :facepalm:
      Op de buitenkant van de brief niet.
      Open je de brief, staat er heel groot bovenaan PARTY POKER met dat groene eromheen.

Rechtsondering staat een foto van Kara Scott en onderin zie je nog wat dingen staan over PartyPoker.

Dus ja, je zal er niet aan ontkomen dat de brief van PP is en anders ben je ontzettend scheel.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Zou ook lastig zijn om je bonus te claimen als je niet weet van welke pokerroom de aanbieding is :s_biggrin:
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      ik heb ook net een brief gekregen voor 10$ recht op mijn account en 25$ bonus. Maar daarvoor ga ik echt niet overstappen dus ik zal wel eens een 10$ mtt ermee spelen ofzo.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Op de buitenkant van de brief niet.
      Open je de brief, staat er heel groot bovenaan PARTY POKER met dat groene eromheen.

Rechtsondering staat een foto van Kara Scott en onderin zie je nog wat dingen staan over PartyPoker.

Dus ja, je zal er niet aan ontkomen dat de brief van PP is en anders ben je ontzettend scheel.
      Mmm oke, dit had ik niet gezien op de foto, als die kara er niet bij zou staan dan ziet het er ook wel erg uit als nepbrief ofzo :tongue:
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      ik heb ook net een brief gekregen voor 10$ recht op mijn account en 25$ bonus. Maar daarvoor ga ik echt niet overstappen dus ik zal wel eens een 10$ mtt ermee spelen ofzo.
      Je kan wel met die $10 spelen maar je moet een zeker aantal Partypoints halen om hem vrij te spelen. Dat was dan wel weer de tricky part. Maar goed ik vind het niet slecht, heb zelf $25 + $200 gekregen, komt neer op 33,3% rakeback.