Nl 25 AK vs utg

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      3bet of niet? obv 30 handen had OR 13/10 stats, dus call IP

Ik denk postflop standaard tot aan river.. Moet ik daar shoven? Ik dacht dat hij Kx had, miss 2 pair?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Poker Stars
      SB ($32.86)
      BB ($21.11)
      UTG ($26.01)
      UTG+1 ($33.77)
      Hero ($25.70)
      BTN ($10.19)

Dealt to Hero K:heart: A:spade:

UTG raises to $0.75, fold, Hero calls $0.75, fold, fold, BB calls $0.50

FLOP ($2.35) T:spade: 6:club: K:diamond:

BB bets $1, UTG calls $1, Hero calls $1

TURN ($5.35) T:spade: 6:club: K:diamond: 8:heart:

BB bets $2, UTG folds, Hero calls $2

RIVER ($9.35) T:spade: 6:club: K:diamond: 8:heart: 2:heart:

BB bets $4, Hero calls $4
  • 2 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Hmm ik had 'm denk ik gewoon preflop ge3bet. te kleine sample om iets over te zeggen. Dus gewoon voor value 3betten. Krijg je ook niet een random fish mee vanuit de blinds :)

Op de river zou ik sowieso niet pushen, dan zou hij met een mindere pair moeten callen, dat gebeurt niet zomar ;)

Denk dat je beter ergens op de flop of turn kon raisen, op de flop en vooral turn bet hij namelijk zo klein.. dat hij misschien goedkoop wil drawen.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Hmm ik had 'm denk ik gewoon preflop ge3bet. te kleine sample om iets over te zeggen. Dus gewoon voor value 3betten. Krijg je ook niet een random fish mee vanuit de blinds :)

Op de river zou ik sowieso niet pushen, dan zou hij met een mindere pair moeten callen, dat gebeurt niet zomar ;)

Denk dat je beter ergens op de flop of turn kon raisen, op de flop en vooral turn bet hij namelijk zo klein.. dat hij misschien goedkoop wil drawen.
      denk dat downcallen niet verkeerd is, maar de flop raise/callen ook niet echt. je hebt je hand enigsinds underrepped preflop, waardoor er een kans is dat ie KQ KJ niet gaat folden gezien de draws die er mogelijk zijn.

as played call ik wel af op turn en river wel