referentielink werkt niet

• PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Hoi,

als ik op de link klikt dan wordt ik niet doorverwezen naar de downloadpagina. zijn er problemen? kan ik me gewoon aanmelden en later laten tracken wanneer dit zo is? dit is het geval bij alle ongame sites.
  • 13 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Bij mij lukt het wel
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      oke dat is vreemd... bij mij laad hij de pagina niet....
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      dit krijg ik als links..
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      jeej europoker doet het, fixed :) tijd voor mij om eindelijk weer eens wat SP te verdienen sinds full tilt down is.

ff uitcashen op stars nu
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      hmm ben ik weer, een paar dingen die me opvielen op de $11 tafels:

- VEEL fish = nice!!
      - Turbo's zijn veel sneller dan op FTP en stars (kan ik toch op tijd naar bed)
      - tafel lay-out was me wat druk op het begin, maar die knoppen kun je wegzetten
      - WAAR is mijn handhistory?
      * Waar kan ik instellen of europoker dit opslaat?
      * Waar slaat europoker dit standaard op?
      - Tafels tilen een beetje chaotisch (kan ik dit anders instellen?)
      - In kleine tafels verdwijnen de chips en blijven getallen over (= erg overzichtelijk)

Oké, nu wachten tot ik tracked ben en dan ga ik weer voor gold-status. Ben benieuwd naar de nieuwe video's en artikelen.

en by the way? zit er echt geen algoritme achter het feit dat nieuwe spelers gewoon echt GIGA veel geluk hebben? ik runde dus ook weer sick goed.... die riverguy was ik, elke site waar ik als newby kom kijken heeft dat (F*CK me bijgeloof)

oké slaap lekker allemaal :) #ongame +1
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey PrimaMike,

even 1 opmerking van administratieve aard. Ik zie dat je vergeten bent om de naam van je account van EuroPoker in te vullen in je profiel waardoor we sowieso je punten niet kunnen bijwerken :s_cool:

Je kunt dit alsnog even doen in de downloadhandleiding van EuroPoker

Enjoy en keep up the goodrun!!
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      handhistory vind je hier; (kun je niet instellen verder)

Hand history after the client upgrade (16th May 2011):

Windows XP: %USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\Europoker\handhistory
      Windows Vista: %USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\Europoker\handhistory
      Windows 7: %USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\Europoker\handhistory

ik plaats mn tafels altijd handmatig, dat werkt bij mij het beste, omdat je de seat niet kunt instellen, wil ik vaak rechtsonder mn seat ook rechtsonder hebben enzo. Als je de tafel resizet en vervolgens afsluit,zullen de volgende tafels ook in dat formaat openen. dat is wel handig.

nice dat je geluk hebt! maar houd je hoofd erbij, naar mijn ervaring zijn de swings op een of andere manier groter op ongame, dus ook naar beneden. Niet overmoedig worden dus, maar gewoon lekker door spelen.
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey PrimaMike,

even 1 opmerking van administratieve aard. Ik zie dat je vergeten bent om de naam van je account van EuroPoker in te vullen in je profiel waardoor we sowieso je punten niet kunnen bijwerken :s_cool:

Je kunt dit alsnog even doen in de downloadhandleiding van EuroPoker

Enjoy en keep up the goodrun!!
      oops, heb dat nu alsnog gedaan hehe! tellen de PS points van gister dan eigenlijk? (niet extreem belangrijk)
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Yes, die punten zul je nog wel ontvangen! :) De laatste 14 dagen worden als het goed is nog bijgewerkt wanner je je accountnaam in je profiel invult.
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      jeej punten ontvangen, ben alweer silver :) op naar gold!

uhm... ik zit met een probleempje

Eerst wanneer ik 2 schermen had en op de tile tables klikte, dan verdeelde hij de tafels netjes over 2 schermen. Nu begint hij echter raar te doen en 8 tafels in 1 scherm te proppen. dit werkt zo niet, tafels een nieuwe vorm geven gaat ook niet vanzelf. er is maar een hele kleine ruimte waar de muis je de tafel laat vergroten. Samen met de hud is dat een onoverzichtelijk zooitje.

Eerst tilede die automatisch alle tafels in het scherm wat bij de tafel hoort, nu pakt hij elke keer scherm 1 voor alle tafels, ook wanneer ik de tafel verplaatst heb naar scherm 2.

heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      en nu ik toch bezig ben met problemen.

De HUD wordt prima weergegeven. Ik gebruik pokertracker 3. maar wanneer iemand zijn kaarten muckt geeft hij de kaarten weer naast de speler 2 plaatsen links van degene die muckte.

Ik speel overigens op Europoker.

Ook wel wat onhandig dat je niet gewoon een eenvoudige optie heb voor alle instellingen.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      dat probleem met 2 schermen is lastig, ik gebruik alleen mn laptopje. Geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen. Wel is het zo dat als je de eerste tafel de juiste grootte geeft, dat de 2e en 3e tafel dan ook die grootte hebben. Vervolgens hoef je ze dan alleen even op de juiste plek te schuiven. Je moet dan niet de 'tile' knop gebruiken, want dan maakt hij automatisch een grootte aan dat bij je scherm past.

Wat betreft de optie van de HUD, misschien staat je preferred seat verkeerd ingesteld ? Anders moet je de gemuckte kaarten verschuiven naar de juiste plek, en dan 'save layout' gebruiken
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Chivaz, bedankt voor die tip met standaard dezelfde grote gebruiken. Van die tiled knop afblijven zal moeilijk worden, zeker aan het eind van een sessie maar ik zal me best doen =p.

Die gemuckte kaarten zou ik idd allemaal individueel kunnen verschuiven. dat werkt in principe uiteindelijk wel, maar dan moet ik dat voor 10 seats doen. Mijn preferred seat is noodzakerlijkerwijs inderdaad al een keer gewijzigd. Echter verhuist hij alleen de stats en niet de gemuckte kaarten. Dit lijkt me een foutje in pt3 zelf maar goed.. ik kan wel de work around gebruiken, in principe hoef ik het maar 10x te doen :) thx!