ShovingLoose

• ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Hoi allemaal,

Ik zag dat hier heel veel materiaal aanwezig is waar ik van kan leren. Speel al een aantal jaar poker maar het lukt me nog niet om het niveau van 100NL structureel te ontstijgen...

Ik ben 24 jaar en woon in Winschoten. Ik werk nu aan mijn agressiefactor aan tafel, want die was te laag (rond de 2). Ik schatte mijn tegenspelers veel te sterk in en dacht te snel dat ze een betere hand hadden als ik.

Hopelijk kunnen we elkaar op PokerStrategy zoveel beter maken dat we nog wat bracelets kunnen winnen.

Groet,

@®ñ€
  • 11 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi @®ñ€,

Welkom bij PokerStrategy!

Ik ben er van overtuigd dat je hier het juiste adres gevonden hebt om je spel net dat duwtje te kunnen geven en die stap te maken om ook NL100 achter je te laten.

Behalve de video's zou ik je ook zeker aanraden om je te mengen om de strategie & hand-discussies op het forum. Voor de wat meer ervaren spelers is dat een ideale plaats om dieper in te gaan op de handen en je eigen gedachten goed op een rijtje te zetten. Voor NL vind je deze forums hier:
      Strategie - No Limit Hold'em

Veel plezier in de community!
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Hoi allemaal,

Ik zag dat hier heel veel materiaal aanwezig is waar ik van kan leren. Speel al een aantal jaar poker maar het lukt me nog niet om het niveau van 100NL structureel te ontstijgen...

Ik ben 24 jaar en woon in Winschoten. Ik werk nu aan mijn agressiefactor aan tafel, want die was te laag (rond de 2). Ik schatte mijn tegenspelers veel te sterk in en dacht te snel dat ze een betere hand hadden als ik.

Hopelijk kunnen we elkaar op PokerStrategy zoveel beter maken dat we nog wat bracelets kunnen winnen.

Groet,

@®ñ€
      Nog iemand uit Winschoten, welkom!

Wat is je echte naam als ik zo onbeschoft mag zijn?
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      edit, naam weggehaald.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Tim Bakker...

Zag op een andere pokersite dat je op de sleedoornweg woont, ik op de Acacialaan... :) Grappig, klein wereldje zo!
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Hoe oud ben je?

Ben jij zo'n blonde kerel die ook een keer iets mocht zingen op rondje noord ofzo?

En welk nummer woon je? Ik woonde vroeger zelf op nummer 28.

Groet
      Arne
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Hoe oud ben je?

Ben jij zo'n blonde kerel die ook een keer iets mocht zingen op rondje noord ofzo?

En welk nummer woon je? Ik woonde vroeger zelf op nummer 28.

Groet
      Arne
      Haha klopt :) Dat ben ik, 21 jaar.... nummer 74, helemaal op 't einde naast de vijver... bij de kruising zeg maar...
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Oh, ik klikte op je profiel en ik dacht inderdaad al dat je er zo uit zag maar dan met blond haar.

Ik spreek je wel even een keer aan als ik je zie :)

Hoe gaat het met pokeren de laatste tijd?
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Haha ja dat is wel heel dichtbij! Mijn broer woont sinds een jaar zelfs nog dichterbij, op Dennenweg 4...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oh, ik klikte op je profiel en ik dacht inderdaad al dat je er zo uit zag maar dan met blond haar.

Ik spreek je wel even een keer aan als ik je zie :)

Hoe gaat het met pokeren de laatste tijd?
      Slecht, speel gebackt de 180-mans van $3.5r... maar het wil niet vlotten.. sta over 120 van die dingen iets van $850 down..
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ai das mooi kloot'n. Maar met die rebuys stijgen die prijzen natuurlijk supersnel, ik neem aan dat als je er binnenkort 1 wint je gelijk weer quite staat?
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ai das mooi kloot'n. Maar met die rebuys stijgen die prijzen natuurlijk supersnel, ik neem aan dat als je er binnenkort 1 wint je gelijk weer quite staat?
      Mwoa,, eerste prijs is vaak varierend van $500 - $550 dus dat maakt wel een hoop goed ja...