Nl 25 JJ set

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Ik c/r omdat ik geen gratis T wil weggeven.

Als hij called zet ik hem op een Ax fd/AA/set of geflopte flush

Edit: meh tegen bovenstaande handen sta ik niet voor :P dus tsja, wat te doen.. c/c, b/f (en wat dan op de river als gewoon gecalled?)

Ik c/rai omdat ik verwacht dat alle handen zullen betten en op deze manier ik max value krijg van mindere handen

villain: 22/17 cbet: 67

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Poker Stars
      SB ($24.22)
      Hero ($84.64)
      UTG ($30.06)
      CO ($28.01)
      BTN ($25)

Dealt to Hero J:club: J:spade:

UTG raises to $0.75, fold, fold, fold, Hero calls $0.50

FLOP ($1.60) K:heart: J:heart: 8:heart:

Hero checks, UTG bets $1, Hero raises to $4, UTG calls $3

TURN ($9.60) K:heart: J:heart: 8:heart: 4:spade:

Hero checks, UTG bets $6.50, Hero raises to $34.50, UTG calls $18.81 (AI)

RIVER ($60.22) K:heart: J:heart: 8:heart: 4:spade: 5:spade:
  • 3 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Ik ch/r hier ook maar bet/call wel door op de turn tegen elke A :heart: (Ak/AQ/AT) en QQ :heart: Als ie hier een flush heeft of KK so be it, tegen een flush heb je nog steeds genoeg equity om de call te maken lijkt me. 88 zit ook in z'n range dus je stoot nog tegen genoeg draws, minder hands om hiermee broke te gaan.
    • Varune
      Varune
      Silver
      As played idd gewoon turn ook doorbetten, Hij kan makkelijk op een draw zitten met Ak/Aq, waarmee hij behind gaat checken en dus gratis river krijgt.

Alleen zou ik 'm op de flop al donkbetten, je wilt niet hebben dat hij daar al behind checkt en dat er nog een harten komt, die killt alle actie voor je.
      Daarnaast kan hij ook nog je flopbet dan raisen, waardoor jij kan 3betten op de flop.
      Als hij dan een flopped flush heeft, heb je nog lucky outs. :D
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik checkraise hier bijna altijd de flop. t nadeel aan donken hier is dat t super unusual is, dat de OR meestal tochwel cbet en als ie toevallig een keer behindcheckt, zijn 80% van de turns gewoon safe voor je hand.

en bet dan vervolgens turn door enzo, rond de 7 sinds dat dat een easy rivershove overhoud