Nl10 Sh Tt

• elrio
      elrio
      Bronze
      Preflop call ik een raise met TT voor setvalue en als de flop goed komt als mogelijk overpair. Op de flop komt heb ik dus een overpair maar wel een paired board. Ik bet uit om te zien waar ik sta, tegenover een raise zou ik daar folden. Villian fold niet maar callt gewoon.
      Doordat hij callt zet ik hem alvast niet op een acht (Door zijn preflop raise zet ik hem dus op een (Ax, KT+ hand, misschien zelf een pair als 77-99 waarvan hij denkt de beste hand te hebben), op de turn nog een undercard maar wel 2 mogelijk flushdraws, toch bet ik nog eens uit omdat ik al half zeker ben van de beste hand heeft ie hier een 8 of overpair raised hij me hier volgens mij maar hij callt opnieuw, dus zet ik hem hier op een flusdraw met de Ax, KT+ handen)
      Op de river komt een overcard, echt bang van de J ben ik niet en ik push.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Button ($9.60)
      SB ($10.05)
      Hero ($9.95)
      UTG ($7.90)
      MP ($9.60)

Preflop: Hero is BB with T, T.
      1 fold, MP raises to $0.4, 1 fold, SB calls $0.35, Hero calls $0.30.

Flop: ($1.20) 3, 8, 8 (3 players)
      SB checks, Hero bets $0.85, MP calls $0.85, SB folds.

Turn: ($2.90) 4 (2 players)
      Hero bets $1.5, MP calls $1.50.

River: ($5.90) J (2 players)
      Hero bets $7.2 (All-In), MP calls $6.85 (All-In).

Final Pot: $19.60
  • 9 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik denk dat ik hier zou 3betten. juist door die callers kun je een mooie bet plaatsen.

want mp moet nog maar bedenken wat die gaat doen.

verder krijg je heel veel info. pusht/4bet hij heeft hij probably JJ+ AK callt hij zal zijn range eerder Ax en lagere pp zijn oftewel is zijn range makkelijker te lezen.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik zou hem hier of op een flushdraw zetten of op een paar waarvan hij vermoedt dat het weleens de beste hand zou kunnen zijn, maar niet helemaal zeker is (66, 77, 99, JJ).
      De J op de River vind ik niet ongevaarlijk omdat hij best JJ of een hand als QJh, KJh of AJh kan hebben.
      Ik zou meer betten op de Turn ($2,20) en kleiner valuebetten op de River (halve tot 2/3 pot) om de paartjes te laten callen.

Als je hem op een gemiste flushdraw zet, waarom push je dan op de River?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      raise pre-flop imo, call geeft veel weg van je hand en je zit OOP na de flop...

verder zou ik de river mss checken, maar wel bereid zijn om broke te gaan. nu kun je iig nog bluffs pakken.

zou $1 betten op de flop en iets van 2,5 op de turn, dan kan je wss ook makkelijk pushen op de river.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      TT zou ik OOP tegen twee mensen gewoon callen en IP squeezen.

Op de flop zou ik check raisen omdat je daardoor de meeste value krijgt.

Hij bet zowiezo elke hand die die heeft preflop op deze mooie paired flop. Dan reraise je hem en zorg je ervoor dat hij zijn hand weg gooit en misschien zelfs wat betere handen als JJ ook.

Feit is dat als jij hier gaat leaden hij je makkelijk kan trappen. 77 en 99 gaan je toch niet tot op de river callen.

Als hij de flop reraise verhoogt is het een fold. Als hij hem called zou ik de turn 1/2 betten en de river checkfolden. want als hij je op de turn called ben je volgens mij altijd verslagen.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      lol er zijn zo veel draws waarmee hij kan callen op de turn, dat het board paired maakt spelers op deze limieten vaak niet uit als ze een straight of flushdraw hebben.

en waarom zou je in hemelsnaam willen squeezen IP en callen OOP... Je speelt op nl10, gewoon abc poker spelen imo, ik wil hier niet 3-handed de flop zien OOP.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik zou 3-betten pre. Ge weet direct of ge tegen een waarschijnlijk hoger paar aanzit dan, nu staat ge met uw overpair wat in het duister te spelen.
      Voor de rest flop en turn goed, river zou ik check/call spelen. Een slechtere hand gaat niet callen, maar een gemiste flushdraw kan zeker proberen op deze limiet de river te stelen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Van die Check/call op de river, ja had ik moeten doen.
      maar hier callde villian wel met de slechste hand :D

66
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Raise preflop.

flop goed, bet mag misshcien iets groter

turn bet wel wat groter maken, het board is best drawy en dan is 1/2pot niet genoeg IMO

river ceck/call. Ik denk niet dat je veel value haalt uit mindere handen en je geeft zo een gemiste draw een kans om te bluffen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door markuselitus
      lol er zijn zo veel draws waarmee hij kan callen op de turn, dat het board paired maakt spelers op deze limieten vaak niet uit als ze een straight of flushdraw hebben.

en waarom zou je in hemelsnaam willen squeezen IP en callen OOP... Je speelt op nl10, gewoon abc poker spelen imo, ik wil hier niet 3-handed de flop zien OOP.
      omdat je ook al 3-bet je met TT altijd nog tegen JJ of QQ kunt zitten die je 3-bet gewoon callen en je tot op de river afcallen op goede flops.

OOP heb je het probleem datje als eerste moet betten en eigenlijk wil je dat dus hier niet doen met TT....

IP is een ander verhaal omdat je dan potcontrole kan doen. Dus kun je prima squeezen