Nl 5 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik besluit hier de 3bet te flatten, aangezien ik mezelf niet wil isoleren tegen beter (AA). wat doe ik hier op de flop / turn? aa en jj beat me hier, maar veel meer zit er denk ik normaliter niet in zijn range wat mij crushed?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5
      UTG1:
      $5
      BU:
      $5

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:heart: , K:club:
      UTG1 raises to $0,20, 5 folds, BU raises to $0,60, Hero calls $0,58, 2 folds.

Flop: ($1,45) J:heart: , J:spade: , 2:diamond: (2 players)
      Hero checks, BU bets $1,21, Hero calls $1,21.

Turn: ($3,87) 3:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2,58, Hero raises to $3,19 (All-In), BU calls $0,61 (All-In).

River: ($10,25) 7:club: (2 players)

Final Pot: $10,25

Results follow (highlight to see):
      BU shows three of a kind, boeren (As Jd)
      Hero shows (Kh Kc)

BU wins with three of a kind, boeren (As Jd)
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      PF moet je echt raisen aangezien de kans anders groot is dat je een multiway pot krijgt uit positie. Je geeft aan dat je je niet wil isoleren tegen betere handen?? Er is maar 1 betere hand en dat is AA.

Ak 99+ callt UTG nog wel én misschien foldt hij wel en kom je heads-up tegen de button.

As played vind ik je calls tegen de button niet slecht. Tegen UTG zou ik eerder geneigd zijn te folden op de turn.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      dank voor je reply! ik twijfelde wel om te raisen, maar ik was bang dat ik tegen AA / AK zou zitten, en die setup had ik die avond al meerdere keren gehad. ik had me wel voorgenomen om het geld erin te krijgen, wanneer er geen A op het board zou vallen.. maar gewoon 4betten pf dus voortaan!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Als je weet dat hij teveel 3bet op de BU en vaak genoeg cbet in 3bet pots ga k wss wel de 3bet flatten... Maar om dit te doen heb je al wat info nodig. Er zijn nog wel wat situaties waar je dat kan doen.

Als het een nadenkende speler is isoleer je je inderdaad wel tegen KK+ en soms QQ en AK (maar tegen een utg1 4bet denk k niet). Dan moet hij er wel van van kunnen. Op deze limiet is de gemiddelde speler wat wat slechter. Daarom zou ik 4betten. ook omdat je oop moet spelen. Liever geen risico's dan.

As played -> nice played.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Supereasy 4bet.
      KK oop zonder initiatief spelen in een 3bet pot is echt problemen vragen:)