nieuwe pokerroom maaR ik weet niet wa TE kiezen

• Breghtje
      Breghtje
      Bronze
      ik zou mij willen aanmelden via jullie bij een nieuwe pokerroom maaR ik weet niet wa kiezen. vorige keer titan poker viel (eerst) beetje tegen omdat er zo weinig volk was maar aan de andere kant hun steptoernooietjes zijn
      -1: beginnen lekker goedkoop
      -2: echt voor wie wil groeien
      -3: je moet niet bij de eerste 3 zijn zoals bij pokerstars of direct 7,5 dollar afdokken.

dus pokerroom bij dergelijk stepprogramma is al een pluspunt

ik speel heel graag heads up wedstrijdjes
      (heel belangrijk)

voor de moment maar een budget van 10$

waar zou jij me naartoesturen, rekeninghoudend met HU, (eerststortingbonus), en mijnbudget?

groetjes

Breght
  • 2 antwoorden
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      hoi Breghtje,

je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op het ongame netwerk, bij EuroPoker bijvoorbeeld. HU SNG's runnen altijd wel vanaf $0,50. Steps toernooien zijn er alleen niet echt.

Qua bonus krijg je 200% op jouw storting, maar ik weet even niet of hier een bepaalde minimale storting voor nodig is. Bij de gewone bonussen (niet via pokerstrategy) is de minimale storting voor een bonus $60,-. Misschien dat een admin dit even kan uitzoeken, hoe het zit met de minimale storting van de bonus via PS. Ik zal ook even navragen.

Wat een ander groot voordeel is; het niveau van de spelers!
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      al gevonden, stond gewoon op onze site;

Je kunt een vaste bonus van $500 ontvangen door de bonuscode PS500 in te voeren. Om de bonus te ontvangen moet je tenminste $20 storten. De bonus wordt in stappen van 5% vrijgegeven tegen een verhouding van 10 Player Points per $1 bonus. De bonus verloopt na 110 dagen vanaf de stortingsdatum.
      10 playerpoints per $1 betekent dus dat je elke keer $25 bonus vrijspeelt voor 250 punten.