Nl 5 - Jj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Shove ik hier pf all, gezien zijn stats en stacksize? Zijn range op de flop is nog vrij breed, maar aangezien ik eigenlijk weinig kaarten op de turn wil zien, besluit ik maar te shoven. wellicht beter pf shove?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,07
      MP1:
      $1,01

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with J:heart: , J:spade:
      2 folds, MP1 raises to $0,25, 5 folds, Hero calls $0,20.

Flop: ($0,52) K:diamond: , T:spade: , 3:heart: (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $0,35, Hero raises to $4,82 (All-In), MP1 calls $0,41 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Turn: ($2,04) 4:heart:
      River: ($2,04) Q:club: (2 players)

Final Pot: $2,04

Results follow (highlight to see):
      MP1 shows two pairs, tienen and drieën (Td 3s)
      Hero shows (Jh Js)

MP1 wins with two pairs, tienen and drieën (Td 3s)
  • 3 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Tegen zo een speler, met zo een stack raise ik PF all-in. Hij callt je gerust met slechter.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Hij raised 44% van de handen pf? Dan raise je hem toch altijd zonder nadenken pf met J-J, zelfs als zijn stack groter is.

Hier heeft een gewone raise 3x zijn openingsraise niet veel zin door zijn kleine stack, dus kan je hem beter all in zetten.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Tegen zo een speler, met zo een stack raise ik PF all-in. Hij callt je gerust met slechter.
      Yep. Villain heeft maar 20bb en jij bent last-to-act. Insta-shove. :P Er gaan anders zo vaak vervelende kaarten vallen (A, K of Q) die de actie killen of je hand waardeloos maken. Dan kan je beter het geld pre-flop naar het midden hebben, wanneer je heel erg vaak de beste hand hebt.