Plo for newbiesssss

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Ik speel nu zo'n driekwart jaar poker en ben de hold em SnG's aardig beu aan het raken. De cashgames gingen meestal redelijk maar ik verveelde me altijd snel en speelde dan nogal spewy. Ben nu sinds kort PLO aan het spelen en dit bevalt me nu heel goed. Ik vind de actie een groot pluspunt t.o.v. hold em en ben van plan om voornamelijk PLO te spelen. M'n roll zat een maandje geleden nog op zo'n 350 dollar maar is in een paar dagen tijd geslinkt naar +- 100 dollar door wat 'uitstapjes' op de te hoge HU-limieten enzovoort.

Aangezien er niet zo veel blogs zijn over PLO, lijkt het me wel leuk om er eentje te beginnen waar alle beginnelingen op het gebied van PLO uiteindelijk hopelijk wat aan hebben. Ik zal hier regelmatig wat handjes proberen te posten waar ik over twijfel en de vorderingen posten.

Mijn doelen zijn:

:heart: De komende tijd mn bankroll weer steady laten toenemen.
      :heart: Meer discussiëren over gespeelde handen
      :heart: De artikelen over PLO goed doornemen
      :heart: Juist bankroll management hanteren (+- 50 bi's op de lage limieten)

Ik begin overigens lekker op PLO2. Gaat volgens mij wel heel lang duren voordat ik een stapje omhoog mag doen maargoed.
  • 8 antwoorden