66 vs steal bluffraise

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      CO:
      $25.00
      BU:
      $27.63
      SB (Hero):
      $41.24
      BB:
      $8.75
      MP2:
      $53.04
      MP3:
      $9.52

Preflop: Hero is SB with 6, 6.
      3 folds, BU raises to $0.75, Hero calls $0.65, BB folds.

Flop: ($1.75) 3, K, K (2 players)
      Hero checks, BU bets $1.25, Hero raises to $4.00, BU calls $2.75.

Turn: ($9.75) 9 (2 players)
      Hero bets $6.00, BU calls $6.00.

River: ($21.75) 8 (2 players)
      Hero checks, BU raises to $16.88(All-In), Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $21.75.

Deze vind ik wel interessant.

Villain speelt 21/18, 55% steal, fold 100% vs steal (2), en in totaal slechts 56 hands.

Ik denk dat ik hier met m'n 66 2 opties heb. Ofwel 3bet ik aangezien hij een erg wijde range heeft en lijkt te kunnen folden op 3bets. Anderzijds kan ik agressief postflop spelen aangezien hij een erg wijde range lijkt te hebben. Ik call dus niet louter voor setvalue. Wat lijkt het beste?

Hij cbet tot nu toe 80% (5) wat toch ook iets wilt zeggen al is het niet veel sample. Hij rept hier weinig dus ik besluit m'n hand in een bluff te veranderen. Had het misschien wel 5$ kunnen maken aangezien ik OOP zit.

Hij callt slechts waardoor nog veel marginale hands met SD value in z'n range zitten. Ik denk een deel hiervan te kunnen laten folden als ik m'n agressie verderzet. Dit gebeurt echter niet. Ik zet hem op Kx, 33, AA/QQ/JJ/TT en heel misschien :diamond: draw. 88/77 sluit ik nu wel uit.

8 :heart: is quasi een blank buiten :heart: FD die aankomt. Ik twijfelde hier om m'n agressie verder te zetten om AA/QQ/JJ/TT eruit te laten folden maar betwijfelde of ik de nodige FE had. Had ik hier moeten doorbetten?

Thoughts?
  • 6 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Je rept hier eigenlijk 2 handen: Kj en Kq. Heel miss heb je nog een Kt in je range, maar dat betwijfel ik. Daarbij vraag ik me af of je al die handen wel zou raisen op de flop.

Met andere woorden ik ga dit bord niet raisen en c/f.

Ik 3bet dit liever pre, behalve als er een fish achter mij zit oid.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
      Je rept hier eigenlijk 2 handen: Kj en Kq. Heel miss heb je nog een Kt in je range, maar dat betwijfel ik. Daarbij vraag ik me af of je al die handen wel zou raisen op de flop.

Met andere woorden ik ga dit bord niet raisen en c/f.

Ik 3bet dit liever pre, behalve als er een fish achter mij zit oid.
      Klopt wel dat ik zelf ook weinig rep, maar hij ook niet daarom denk ik dat hij veel crap zal moeten folden. Ik kan natuurlijk ook check/callen maar dat is weer zo lastig OOP. Ik vraag me af wat hier dan de beste play is postflop want folden lijkt zo weak.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Maar idd kan je wel vermijden door te 3betten preflop
    • Varune
      Varune
      Silver
      Ik zou hier gewoon cheap naar de showdown proberen te gaan.
      In z'n cbetrange zit idd niet vaak een king.
      Alleen bekijk het eens zo: zou je hier een king ook raisen of slowplayen?
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Ik zou hier tegen erg goede regs die weten dat ik weinig rep nooit slowplayen en ook wel checkraisen, maar aangezien ik nog geen history heb kan ik hem beter gewoon standaard spelen.

Wat denken jullie nog van een donkbet/fold?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rvvrecke
      Ik zou hier tegen erg goede regs die weten dat ik weinig rep nooit slowplayen en ook wel checkraisen, maar aangezien ik nog geen history heb kan ik hem beter gewoon standaard spelen.

Wat denken jullie nog van een donkbet/fold?
      legt je hand faceup waardoor je vaak gaat moeten checkfolden.

as played shove ik de river nooit, beter callt je toch altijd. denk dat ik nog liever c/c speel vanwege de missed fd, maar c/f zal toch t beste zijn (OP DE TURN AL)